vølvø Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 noen som vet va et slikt sprut havner på med div givere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Jeg betalte 18000 for en pakke til 4-syl motor(uten dyser) ellers fulgte det med,map sensor,mat sensor,tempsensor,lambda og spjeldkontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 hvem leverete sprutet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Søker du på Electromitive i nettleseren din så finner du det.... Har søkt litt for deg: KRB Trading Haugens Boost Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 tror lysakerbil.no også selger slikt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 liker du å bruke mye penger uten å få bare tull anbefaler jeg haugens boost liker du ikke å bruke mye penger på søppel kjøp deg electromitiv av boost.:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 rettelse kommer du får bare tull med det data sprutet er ikke vert 50 øre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 litt mer info hadde vært fint .. siden du ikke virker så fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Et problem som jeg vet flere (sikkert enda flere) har,er at systemet er så overfølsomt ang elektronisk støy at bilene ikke starter i det heletatt..Problemet er vel at Trigger+dens ledning blir så forstyrret idet startmotorn kjører at den ikke leser av noe signal som helst at motorn går irundt,noe som selvsagt resulterer i at motorn ikke starter.Ekstra skjerming av kabel+++er en ting å prøve+å lodde in en motstand på ledningen til triggersenror.. Ellers har systemet de finesser som andre system har,så noe over 50øre mener jeg det er verdt.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 bilen min startet men med en dårlig kombinsjon av en gjeng amatører som byggde motor å justerte motoren da gikk det dritt. Auto trim(tore topp låkk) gjorde ikke jobben sin å geir haugen (boost) greide aldrig å få justert den. Motoren manglet 4 hester fra en orginal motor da jeg bremset den.Elles virket dritten:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by volvogud bilen min startet men med en dårlig kombinsjon av en gjeng amatører som byggde motor å justerte motoren da gikk det dritt. Auto trim(tore topp låkk) gjorde ikke jobben sin å geir haugen (boost) greide aldrig å få justert den. Motoren manglet 4 hester fra en orginal motor da jeg bremset den.Elles virket dritten:mad: ai ai! lite trivelig,hvilken motor/hvilket oppsett hadde du? og bremset hvor mange hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 230 blokk 16v topp 234gt insug 4 550 dyser bremset 200 i motorn en orginal 2 liter 234gt brenser 204 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by volvogud 230 blokk 16v topp 234gt insug 4 550 dyser bremset 200 i motorn en orginal 2 liter 234gt brenser 204 en 2 liter 234gt? Hvis den er på 2 liter heter den 204gt! En b204gt er en 2,0 16v turbo.200hk originalt,finns også b204ft som har 190 hk originalt.. Så hvis det er en "gt" motor du har så er det vel ikke mulig å bremse 200hk med en turbomotor???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 du har rett .jeg har alt i fra en b204gt men jeg har en 230 blokk.å med det di tullingene i trondheim som gjorde jobben bremset den 200 hk å ble låft 450hk så di kan ikke jobben sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 tør jeg spørre hvilket turbotrykk det var under benking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.