Gå til innhold

Vw golf mk2

Ranger emnet

Zebbe

Anbefalte innlegg

heiihopp!

har en enkel oppgave til noen av dere.

har handlet inn litt till sommeren og er spennt på resultat xP

bilen skal senkes, solfilm hele veien (50%)

(kan se'es på http://www.solfilm.net/Tint_tones/tones.html hvor mørkt dette blir) Allt av lister skal være svart.

Gti lister (evt listen over siden av bilen skal være hel(delen på framskjermen er borte.)eller fjerne listen helt.. ditt valg ;) ;D

og har noen spesiellt lyst så blir det breddede stålfelger 14" til begynnelsen av sommeren, og bilen blir hvit med svarte lister (det som er svart, forblir svart.. untatt selve bilen)

vet kan være vanskelig og årne, men som sagt, for den som har lyst og prøve seg ;D

dsc01386by.jpg

Endret av Zebbe

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei.

Sett opp hva som skal gjøres med bilen i en oversiktlig (punkt)liste, så skal jeg se hva jeg kan få gjort i løpet av morgendagen/helgen. :) Har dessverre ikke lagt merke til tråden før nå :)

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no problem! ;D hehe :D skulle fixet det selv, men dårlig pc som ikke vil ha PS :Devil:

*bilen skal senkes (hjulene skal gå fritt under skjermene)

*solfilm hele veien (50%)

(kan se'es på http://www.solfilm.net/Tint_tones/tones.html hvor mørkt dette blir)

*Allt av lister skal være svart. (rundt vindu osv)

*listen over siden av bilen skal være hel(delen på framskjermen er borte.)eller fjerne listen helt.. (ditt valg ;D)

__________________________________________________ ______________

og finnes det noen spesiell lyst så blir det breddede stålfelger 14" til sommeren,

og bilen blir hvit med svarte lister (det som er svart, forblir svart.. untatt selve bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiihopp!

har en enkel oppgave til noen av dere.

har handlet inn litt till sommeren og er spennt på resultat xP

bilen skal senkes, solfilm hele veien (50%)

(kan se'es på http://www.solfilm.net/Tint_tones/tones.html hvor mørkt dette blir) Allt av lister skal være svart.

Gti lister (evt listen over siden av bilen skal være hel(delen på framskjermen er borte.)eller fjerne listen helt.. ditt valg ;) ;D

og har noen spesiellt lyst så blir det breddede stålfelger 14" til begynnelsen av sommeren, og bilen blir hvit med svarte lister (det som er svart, forblir svart.. untatt selve bilen)

vet kan være vanskelig og årne, men som sagt, for den som har lyst og prøve seg ;D

dsc01386by.jpg

"Lakkere" bilen fra svart til hvit er noe av det vanskeligste jeg har gjort i Ps. Men synes at jeg fikk til et helt OK resultat, i henhold til at det er første gangen jeg har prøvd å gjøre akkurat det. Har prøvd å få med det meste av detaljene.

VolkswagenGolfMK2-mod.jpg?t=1296518491

Kanskje ikke helt som du forventet det, men har nå i alle fall gjort et forsøk, slik at du får et innblikk av hvordan det vil se ut! :)

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble egentlig bedre enn forventet.. ;D lakkering fra svart til hvit er for*annet vanskelig i ps ;D farging til hvit i det heletatt er vanskelig.. ;P

tingen er at bilen mest trolig har blitt spraylakkert av tidligere eier(ja.. med sprayboks..) og den gamle lakken er nokså stygg.. så skal bli en budgetlakkering nå til sommerstart.. til de riktige planerne kommer..skal være færdig til 2012 var planen..

og resultatet blir slik. eventuellt noen endringer.. dette var første skissen jeg gjorde..;P planerne endrer seg stadig :P

31489126742224024122100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte vel rundt 10 layers med forskjellig opacity og fill, samt blending.

Det skal bli morsomt å følge med på når/hvis det kommer opp en tråd om prosjektet på bilen. Bare å sende meg lenkeadressen det. ;)

Du nevnte at den skal tidligere ha blitt spraylakkert av forrige eier? Så jeg antar at overflaten av lakken er noe ruglete?

Kult bilde, forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;D selv funnet ut att det nesten er like greit og lage en "tegneutgave" av bilen, og siden flytte over felger osv.. ;) ;D 28689125280440836967100.jpg

prosjkekttråd skal nok komme x) og jeg sender link vettu ;)

24247103219173043094100.jpg gamle bilen..

overflaten på en appelsin er nok finere enn lakken på bilen er nå.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;D selv funnet ut att det nesten er like greit og lage en "tegneutgave" av bilen, og siden flytte over felger osv.. ;) ;D

28689125280440836967100.jpg

overflaten på ett sandpapir er nok finere enn lakken på bilen nå :P ;D

prosjkekttråd skal nok komme x) og jeg sender link vettu ;)

24247103219173043094100.jpg

Her et bilde av gamle Golfen.. ;)

Endret av Zebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider