sydseter Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 har problemer med at blinklysene lyser til høyre konstant og når jeg setter på varsel blinken lyser alle sammen... noen som har noen ide? jeg må ha kvikke svar skal eu godkjenne bilen og få den på veien :) håper på svar ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Minner meget om at blinklysrellèet ditt har hengt seg opp/er dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydseter Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 har bytta det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 kan godt være jordfeil i en lykt. lyser de hele tiden, eller med tenning eller lys på osv?? er ikke noe ettermontert alarm som lager krøll da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydseter Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 kan godt være jordfeil i en lykt. lyser de hele tiden, eller med tenning eller lys på osv?? er ikke noe ettermontert alarm som lager krøll da? jeg må ta av den ene batteri polen for at det skal slutte å lyse... de lyser uansett, men nå blir det sotti på værste etter par timer med feilsøking.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg