commodus Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 har noen serøst kantkjørte felger som jeg VIL få fikset! kan jeg bare sparkle og pusse de? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvis de er så spesielle att de virkelig er verdt å reparere, hør med ett firma som reparerer felger. Da får du det skikkelig gjort igjen om det i det heletatt er mulig. Sparkel høres ut som en dårlig plan. :redxpoke Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 vel det er bare et sett brock b6... ja jeg var og veldig usikker med dette sparkel greiene...men googlet litt og så flere hadde fikset kantkjørte felger med noe sånt,...men for ta og ringe litt;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 for å si det sånn så har jeg veldig dårlig trua på å sparkle dem! tenk på hvor mye juling felgene får når du kjører. hør med noen som driver med dette tror jeg nok du blir klokest på :) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Bilde av skadene er lurt å legge ut... men ja, hakk og riper i felger som skal lakkes, blir sparklet med vanlig sparkel...:m'm: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 skal knipse et par bilder i morgen når lyset stiger frem=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Man sparkler ikke store skader, verken på bil eller felg, men småskader, riper etc går greit, det tåler naturlig nok litt mindre ved ett sammenstøt, større ting bør fylles med sveis eller rettes. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Kommer jo ann på hvor grove sår det er, jeg driver å fikser noen alu felger for en kammerat nå,var ganske grove sår på kanten, jeg tok 80 papir på rondel å slipte ned det meste da aluminium er relativt mjukt, så tok jeg 120, 240 og deretter sparka di små hakka som var igjen, så litt sprayfyller, blir helt hundre det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg