andhje12 Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 moen som vet hvor mange newton meter man skal dra til festebukkene til veiv,stempler og feste boltene til toppen??? på volvo B23E motor. holder på med overhaling å mangler bare dette... Takk. Siter opel kadett c caravan(bilcross) opel kadett c(bilcross) volvo 360(bilcross) volvo 360(bilcross) prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Hei. Har du ikke haynes gjør det selv boken da? Men jeg skal være så snill å sjekke opp momentene senere i dag jeg, har boken jeg ;):thumb Øbergen Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhje12 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 har desverre ikke det du... hjertlig takk for det :D Siter opel kadett c caravan(bilcross) opel kadett c(bilcross) volvo 360(bilcross) volvo 360(bilcross) prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 har desverre ikke det du... hjertlig takk for det :D okei :p Hadde vell ikke laget denne tråden da :p festebukker til veiv: B21 F, B21 FT, B23 F - gammle bolter = 68 Nm og Nye = 61 NM B230 F = 20 NM først, og så vri 90 grader til. dette er det jeg finner i boke,, står ikke noe om B23 E :S stempel/rådelager: finner ikke :S lagerbukker kam: 20 NM kamdrev: 50 NM reimhjul veivaksel: 60 NM + 60 grader til feste boltene til toppen: 58 og så 108 NM (gammel type bolter)<-- for bolter med unbrako mønster 20 og så 61 NM (Ny type bolter)<-- bruk denne viss boltene har sekskant hode og kopp str. 17 Bare og spørre viss du trenger mere info! ;) Øbergen Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhje12 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 tusen takk :D skal gjøre det ;) Siter opel kadett c caravan(bilcross) opel kadett c(bilcross) volvo 360(bilcross) volvo 360(bilcross) prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg