Gå til innhold

Hva gjorde jeg feil? må jeg ha ny ?

Ranger emnet

Brian93

Anbefalte innlegg

sett dekket på. la bilen stå på bakken, best bruke stål felger. la bilens vekt holde igjen, bruk og litt varme. finn deg et svært rør og hiv deg i det.. kan sitte noe sinnsykt men de kommer til slutt. husker ikke om det er mutter eller bolt. er det mutter bruk litt wd40 eller noe snæks i tilegg...

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dt er ittje links gjenger på den nei.. Je tok opp min senest igår, sitter som f!! Men je brukte bare ei lang latmannsarm jeg, så kom den!

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!

Var ikke det på min vento, så da tviler jeg på att det er det på din golf 3. For er jo samme bil omtrent. Er nok bare å ta i ! = )

(x) Vw golf 3 1.9D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke.. Men jeg tok på høyre side der han skal ta opp, der var det hvertfall ikke links.. Mulig det kan være det på andre siden..

(x) Vw golf 3 1.9D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er som Quattro73 sier, er ikkje lings på noen sider :) har faktisk ikkje vert borti noen bilen med lings på ene siden :) kan kansje tro at noe fransk shitt har lings :P

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett dekket på. la bilen stå på bakken, best bruke stål felger. la bilens vekt holde igjen, bruk og litt varme. finn deg et svært rør og hiv deg i det.. kan sitte noe sinnsykt men de kommer til slutt. husker ikke om det er mutter eller bolt. er det mutter bruk litt wd40 eller noe snæks i tilegg...

Kan også bare holde inn bremspedalen, hvis man er 2 :P

'94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser!

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider