Gå til innhold

grill`s skoda,

Ranger emnet

Grill82

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

då var bilen kjørbar igjen:):):):):):):):) ble ikke R32 stab stag. en kompis hadde ett flett nytt H&R stab stag til en golf 4( som han kræsjet før han fikk montert det) så no går staget under drivakslingen og lenkearmen festes i demperen.

82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt"

96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition"

02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:(

92 Toyota Carina E SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... har måtte gjøre det sånn som den er no og alikevel tar eksosen nedi:) skal se om eg får tatt ett bilde av faenskapet en dag, så skal du se at det ikke er noen normal hump:)

92 Toyota Carina E SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

då var eg hjemme igjen fra jobb tur:) og fikk meg en overraskelse.. når eg var vekke hadde noen bekjente "stjålet" bilen og ribbet interiøret og lagt inn demper matter (har desverre ikke bilder av dette) så no blir skodaen min stereo bil:) har bestilt 1 mer jl audio forsterker og 2 stk fler pioneer 12" subber ( 4 totalt no) pioneer frontsett og hattehylle høytalere og jl audio forsterker til de:) tror dette kan bli bra:) får og masse positive kommentarer om bilen.liker og gå litt mot strømmen med skoda:thumb

92 Toyota Carina E SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kameratene dine trenger ikke flere kamerater eller? :D høres ut som du får bra anlegg i kjærra nå gitt. Det er litt morro når folk kommer å sier at du har en veldig fin bil og spør hvordan merke det er.... Alle blir like overasket når du pent sier: det er en SKODA :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) kan høre med de ;) beste var her om dagen en eldre herre i 50 årene sa at " kan en SKODA bli så fin" hehe :) er godt fornøyd med stereoen sånn som den er no, men eg er hekta på god lyd, så måtte bare ha mer :) men no skal det monteres skikkelig. har noen planer om kordan det skal bli, men det blir litt hemmelig til eg legger ut bilder av det :)

92 Toyota Carina E SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk, takk og takk:) er godt fornøyd selv. lurer litt på om eg skal sote rutene litt?? tror det kunne blitt bra:)

stereo update: fikk subbene og kassene, men avbestilte det andre siden det ikke klarer og følge med subbene. fikk det montert og det spillte som faen i 5 sek!!! må ha mer strøm. sikringen smeltet vekk:) skal kjøpe ny strøm på lørdag og få de på bilradiospesialisten til og se ka front/bak høyttalere og forsterker eg må ha.....

92 Toyota Carina E SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 months later...