amazon1967 Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Hvordan setter man på klime på dette panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten85 Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 hvis det ikke står Econ i displayet så skjer det av seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 ok takker det står econ der trodde det var noe økonomisk jeg:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Hei Det er jo økonomisk da klimakompressoren ikke ligger på, sparer massssssse drivstoff med den av gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Econ på = ac av. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 HeiDet er jo økonomisk da klimakompressoren ikke ligger på, sparer massssssse drivstoff med den av gitt Hvor mye drivstoff er det egentlig snakk om her? Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 mythbusters gjorde en test på dette veit jeg på en ford expedition ..var ikke mye dem sparte uten AC. på min tdi merker jeg ingen forskjell ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Synes å huske det jeg også. Det var billigere å kjøre med ac på enn å ha åpne vinduer. Har ikke merka noen forskjell jeg, men har aldri testet over lengre tid. Dessuten har jeg blitt avhengig av ac :) Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvis man har en undermotorisert Polo, f.eks en 1,4 bensin, så merker man godt ac både på forbruk og ytelse. Har man en momentsterk TDi, merker man fint lite til dette. Kan ikke tenke meg at ac trekker noe særlig mer enn servopumpe, dynamo og slike ting... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hei Når jeg dagpendlet med min passat, kjørte samma strekka hver dag (8 mil), så brukte den 0.58 med klima og 0.54 uten. Dette var nå litt forskjell synes nå jeg. Og ble målt mange ganger, kom ut på det samme hver gang. Har og kjørt en tur på 58 mil flere ganger, med og uten klima, får da og en forskjell på 0,3-0,4 pr mil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg