Gå til innhold

Bytte fra original spiller - Opel Vectra B

Ranger emnet

redjoto

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt å bestille ny CD-spiller til bilen min, da den originale begynner å bli veldig sliten. Har "rattfjernkontroll", og vil gjerne at denne skal fungere sammen med ny spiller.

Har søkt en del på nettet, men blir ikke helt klok på hvilke spillere som er kompatible.

Finnes det noen spillere som er direkte kompatibel med rattkontrollene (uten evt adapter), eller må jeg kjøpe adapter i tillegg? Finner adaptere til Sony, Pioneer etc, men jeg klarer ikke finne ut hvilke spillere som er kompatible med disse adapterne. Blir spillerne kompatible med det eksterne displayet også?

Håper noen kan svare på noen av spørsmålene.

Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha adapter.

Eg rekner med at alle nye spillere er kompatible med adapteret.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5057&katid=365&mid=m436&id=&vn=736

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=363

Er du sikker på dette? Jeg har fått inntrykk av at det bare er "spesielle" modeller som er kompatible... :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på dette? Jeg har fått inntrykk av at det bare er "spesielle" modeller som er kompatible...

Det er sikkert ja, men som regel har den aller rimeligste modellen hos hvert merke ikke dette, så om du styrer unna disse så er du trygg. Det vil som regel stå "SWC-ready", "uttak for SWC", "rattkontroll-kompatibel" og lignende i spesifikasjonene, og du trenger alltid et interface i tillegg. Velger du en Sony eller Kenwood-spiller, kan du også få støtte for displayet i Vectra'en med et passende interface.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ja, men som regel har den aller rimeligste modellen hos hvert merke ikke dette, så om du styrer unna disse så er du trygg. Det vil som regel stå "SWC-ready", "uttak for SWC", "rattkontroll-kompatibel" og lignende i spesifikasjonene, og du trenger alltid et interface i tillegg. Velger du en Sony eller Kenwood-spiller, kan du også få støtte for displayet i Vectra'en med et passende interface.

Takk for svar. Prøvde å maile deg/dere i helga. :)

Har du et eksempel på en Sony- eller Kenwood-spiller, der jeg også får støtte for displayet. Så billig som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider