Gainern Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 (endret) Ja det er sant. Jeg "skriver 8-tall" kun på store plasser med nedkjørt/ lite snø, helst is. Med så stor fremdrift blir også farten stor etterhvert. Plassen videoen er tatt egner seg ikke for 8-tall eller "piruetter", kun å kjøre i lave hastigheter eller la bilen grave seg frem. Området blir aldri brøytet om vinteren. Bakken på stedet sammen med nåværende snødybde gjør at selv de beste 4WD/ AWD bilene vil få seg en skikkelig utfordring, hvis en stopper midt i bakken og prøver å starte igjen. Er det slik at du har senket Rav'en din? Vil ikke den bli litt... snøskuffe om vinteren da? Selv kunne jeg tenkt meg å heve bilen min litt jeg... Er det forresten noen andre som har erfaring med de originale Rav4 stålfelgene i dyp snø? Hvis jeg leker meg i skikkelig dyp snø så kan det pakke seg endel snø i felgene som gjør at bilen rister ved kjøring på bar vei etterpå. Minner om å kjøre med ubalanserte hjul. Da må jeg få ut snøen som sitter på innsiden av felgene og så er alt bra igjen da men... Endret Januar 10, 2011 av Gainern Siter Kjøpte meg en Rav4 og fant ut at jeg ikke hadde gledet meg så mye til vinteren og større mengder snø på over 30 år... La det lave ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Hvis det er meg du tenker på og senking, så er ikke min senket, den er orginal utenom 20" felger og tona alle siderutene, ja det stemmer mine rister også mye hvis det kommer mye snø i felga, det blir jo ubalanse i felgen når det legger seg snø der, er ikke mere en en stor tyggis med litt grus på utsiden av dekket som skal til, ( har hatt det selv hehe). Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg