Gå til innhold

Her er å mitt påbegynte stereo prosjekt. :)

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bisarre

Batteri kan nok være greit. Men hva om du monterer en skillediode, og legger det nye batteriet bak. Så slipper du å gå tom for strøm, slik at du ikke får startet, om du spiller hardt og lenge uten motoren i gang.

Kjøp i såfall et gelebatteri. De tåler å lades mer ut. Et vanlig blybatteri tåler ikke å lades ut mer enn til 50%, før du begynner å ødelegge det.

hvilket batteri kan du ambefale og hvor kan jeg kjøpe ett slikt batteri? ( hadde vært fint om du ga meg en link) og hvordan virker det med skillediode og 2 batterier?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by clone baby

Hvor kjøpte du den rockford sikringa? og hvor kan jeg kjøpe andre rockford små produkter?

Kjøpte den sikrings holderen på bilradio spesialisten :) Selger mye annet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette blir ganske bra jeg :D

bare husk å sette bassene bakerst...siden du har skrå-bagasje-lokk ting osv..så blir d mye bedre trøkk :cool:

Current soundsystem:

1xClarion DXZ928R

1xRockford Fosgate 851x

1xRockford Fosgate 1001bd

2xRockford Fosgate RFD-2210

2XRockford Fosgate FNX-2514

2xInfinity kappa 693.5I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det her:) men du har husket og lage egen kasse til hatthøytalerene dine..?? vist ikke blire noe rart ;)

bassrefleksrør - fungerer ikke det best så lenge de er på samme side som elementet?? bare lurer... usikker selv...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Blir bra det her:) men du har husket og lage egen kasse til hatthøytalerene dine..?? vist ikke blire noe rart ;)

bassrefleksrør - fungerer ikke det best så lenge de er på samme side som elementet?? bare lurer... usikker selv...

Jaja... blir mere trøkk inn i coupen når rørene er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har asfalt plater foran akkurat nå.. skal kjøpe noe mere å stappe in i dørene foran å bak når været blir litt varmere:) Har tatt ut all plastikken i bagasjeluka og foret der.. hjalp ganske mye på lyd og vibrasjoner i bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hmmm nå har jeg lest igjennom denne tråden 2x og har funnet ut at jeg vil ha et middels anlegg... IKKE villig til og betale 3tusen kr for og dempe bilen. :rolleyes:

Er da asfaltlplater greit nok..?? eller har dere andre RIMELIGERE løsninger på gang..?

SIden både du og jeg ikke ofrer allt på anlegg så tror jeg du blir fornøyd med asfalt plater i alle dørene og en slik støy/isolasjons plate utenpå asfalt plata i dørene.. var grei nok plass til meg innafor dørtrekkene. Kjøpt på Thorshov eller hvordan det skrives....

Lenke til kommentar
Del på andre sider