Gå til innhold

Flytte deler fra en golf til en annen

Ranger emnet

WhiteRaven101

Anbefalte innlegg

Hei,

Ettersom min gamle golf hadde et heller kjipt møte med et tre i 60km/t her den andre dagen, så er jeg på utkikk etter en ny av samme type.

Den jeg ser på har bare gått 81000km og ser veldig fin ut. Men dette er en CL-utgave (jeg hadde GL) uten sentrallås. Ellers er de kliss like.

Hvormye jobber det å flytte sentrallåsen fra den gamle bilen til den nye? Er det noe som kan gjøres?

Ang. seter, så liker jeg best de i gamlebilen min. Er disse mulig å skifte uten alt for mye slit? Da tenker jeg på alle 5 seterplasser (fremme og bak).

Til slutt; på den bilen jeg har sett på så oppstår det en liten skrangling ved et bestemt punkt ved pådrag (ved veldig lavt turtall). Ved høyere turtall forsvinner dette. Noen som kan tenke seg hva dette kan være?

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvormye jobber det å flytte sentrallåsen fra den gamle bilen til den nye? Er det noe som kan gjøres?

Er gjennomførbart men er en (god) del arbeid. Vakumpumpa, alle luftslanger, låser og ledningsnett må flyttes over.

Ang. seter, så liker jeg best de i gamlebilen min. Er disse mulig å skifte uten alt for mye slit? Da tenker jeg på alle 5 seterplasser (fremme og bak).

Å flytte setene over er gjort på en time eller to.

Til slutt; på den bilen jeg har sett på så oppstår det en liten skrangling ved et bestemt punkt ved pådrag (ved veldig lavt turtall). Ved høyere turtall forsvinner dette. Noen som kan tenke seg hva dette kan være?

Sikkert noe på eksosen som er løst/tar borti.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider