Kristoffersen Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hei! Får ikke start på Volvoen.. Usikker på hva det kan være. En jeg kjenner sa jeg kunne prøve å gjøre ren sensoren som står oppå girkassn under fordeleren, men nøttet ikke. Har prøvd og strekke ledning ifra plusspolen på batteriet og så på pluss på coiln, men nyttet ikke. Kan det være fordeleren som er røkket? Takk for svar på forhånd! ;) Siter - Even Kristoffersen - Volvo 740 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hadde samme problemet på min, byttet ut: coil, fordelerlokk, pluggledninger, plugger og rotorn, men det blei ikkje bedre. Alt som trengtes for å få biln te å gå, va ei enkel ledning til jord :P Men om du ska teste ut sensoren, så kan du måle den med et multimeter, mens du skyv biln framover mens den står i gir, da skal du kunne se forskjell på multimeteret om sensoren er i orden. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg