Treland123 Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Hei, har en 1996 a4 tsq med litt motorproblemer. Har hatt ute motoren men da jeg satte den i igjen så gikk den ikke helt som den skulle. Motoren sviver helt fint på tomgang og på lavt turtall men når jeg kommer opp til rundt 4500 omdreininger så bjynner hele bilen å riste/jokke frem og tilbake :) (da mener jeg sjikkelig risting/jokking!) helt til jeg kommer opp til rundt 5000-5500 omdreininger så går den helt fint igjen og jeg får fint opp turtallet igjen. Noen som har peiling hva dette kan være? Hadde bilen inne til Gumpens Auto også men de fant heller ikke problemet :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Det kan jo være et eller annet med motorfestene, eller eventuelt at du har glemt å koble noe? LMM kan også være greit å sjekke om sitter ordentlig, vært borti at den kan hakke som du beskriver hvis den ikke er koblet til. Eller har jeg ingen flere tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg