Nathalie Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 (endret) Min citröen jumpy ble stjålet fredag 7.januar 2011 på Vinderen. Den passerte bomringen inn til Oslo ved slemdalsvegen (Majorstuen) klokken 2043. Bilen er som på bildet, bare sølvfarget og med en bulk på venstre forskjerm. Noen som har sett noe? Bilen står trolig i Oslo et sted, setter pris på all info! Tyveriet er anmeldt til politiet, men de prioriterer ikke akkurat slike saker... Endret Januar 11, 2011 av Nathalie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Er det ikke startsperre på slike biler? Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Jo, men han var inne i vår leilighet for å låne telefonen og har tatt med seg nøkkelen på veg ut. Imidlertid kan han ikke være spesielt intelligent når han etterlater sitt ekte navn og mobilnr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Du er sikker på at identitet og mobil var hans? Sikkert stjålet det og, hvis ikke så er det jo bare å gå til media om ikke politiet tar tak i saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg er hvert fall sikker på identiteten for søkte på Facebook og kjente ham igjen på profilbildet... Gir politiet noen dager til, men media er faktisk en god idé. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg er hvert fall sikker på identiteten for søkte på Facebook og kjente ham igjen på profilbildet... Gir politiet noen dager til, men media er faktisk en god idé. Media elsker dumme tjuvradder :) Men du bør nok gi politiet alle opplysninger også, selv om de sikkert ikke bruker mye energi på det.. Og lagre profilbildet du fant på Facebook i tilfelle han bytter det ut, eller sletter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Har levert alt til politiet, inkludert bilde av ham. Tok kontakt med broren hans i dag, men selv han vet ikke hvor sin egen bror er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Har levert alt til politiet, inkludert bilde av ham.Tok kontakt med broren hans i dag, men selv han vet ikke hvor sin egen bror er... Uansett hva du gjør - så vær forsiktig. Man vet aldri hva slags folk man har med å gjøre. Han var bare en ussel biltjuv i utgangspunktet han som kjørte avgårde med bileieren på panseret også.. Håper du får tilbake bilen snart, uansett :) Jeg holder øynene åpne i Trøndelag, iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Har du noe registreringsnummer på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Takk=) BP36650 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ingen som helst god ide og vente paa politiet!! Ikke kast bort tiden paa dem, du vil angre. Legg ut etterlysning med navn og bilde, dersom du vil ha tak i han / bilen. Og med en god dusoer saa skal du se at selv broren angir han. Eneste aberet er at drittsekken vet hvor du bor. Lykke til! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Etter å ha drevet privatetterforskning har jeg nå funnet igjen bilen min. Dessverre er tenningen ødelagt så må bytte denne før man kan avgjøre om bilen er verdt å spare på. Amatør-biltyv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Etter å ha drevet privatetterforskning har jeg nå funnet igjen bilen min. Dessverre er tenningen ødelagt så må bytte denne før man kan avgjøre om bilen er verdt å spare på. Amatør-biltyv... stjal nøkkelen og brøt opp tenninga... jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg