Gå til innhold

nye felger...

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

fine felger.. mye kom det på med frakt og alt sånn ?

men igjen.. når du kjøre 15" så spørs det om det blir nok med 60mm senk.. må kanskje ennå mær ned.. har 7.5x16 (like felger så dine) med 205dekk.. å eg håpe 60mm blir nok hos meg.. så.. du må gå lavt.. men cup felgar e enkelt å fint ;)

grattis

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

ja det ble mye subbing foran med de felgene jeg har nå, og det er med korte dempere og kun 40 mm fjærer. har 65 mm fjærer i garasjen... kan kanskje sette dem på (var helt ubrukelig å kjøre så lavt med 15")

selga senkesettet eller ?(tenker da på 65mm.. info og pris og sånn?)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjepson:

Jeg drar som sagt på ferie...drar imorgen tidlig...

Men jeg har et spørsmål til deg angående frakt og andre avgifter i forhold til bestilling av felger fra ebay...hva må du ut med av avgifter utenom den ordinære prisen på felgene??

Følger det med dekk på de dekkene du har bestillt?

Kontakter deg som sagt angående de felgene du selv skal bli kvitt!!!

Svar meg helst på: wiggoc@online.no

Takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver på den korte/enkle: ET35 som er på disse, så vil kanskje ikke felgene stikke not ut. med ET25 eller ET15 så ville felgene komme mer ut, og få en bedre look. Siden jeg ikke har kjøpt ET25 eller ET15 så må jeg sette på spacer mellom for å få den til å stikke lenger ut. F.eks. en 10 mm spacer vil da stikke like mye ut som en felg med ET25.

Get it?

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider