roythomas Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Er det flere her som har opplevd at brekket på Fiesta Fryser? Dette er 2009 mod. Nå er det kun -6 grader ute og den har fryst fast igjen. Jeg har hatt mange forskjellige biler, men har aldri opplevd at brekket fryser. Uansett hvor kaldt det er. Første vinteren jeg hadde Fiesta'n så var det -35 grader til tider, uten problemer. Problemet har kommet nå den siste mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Når det er meega kaldt, er det tørrere i luften, og da er det ikke så mye fukt, når det er mildere kan det danne seg kondens/fukt noen plasser som gjør at det fryser. Mulig du trenger nye wirer, går på garanti muligens hvis du er rask. (3 års garanti). Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Sett noe foran et hjul og sett den i gir, da trenger du ikke brekket. Da slipper du at det fryser fast :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 har du ikke lært at du ikke skal bruke det når det er kaldt? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roythomas Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Når det er meega kaldt, er det tørrere i luften, og da er det ikke så mye fukt, når det er mildere kan det danne seg kondens/fukt noen plasser som gjør at det fryser. Mulig du trenger nye wirer, går på garanti muligens hvis du er rask. (3 års garanti). Bilen er snart 2 år (Mars 2009). Så da har jeg god tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 har du ikke lært at du ikke skal bruke det når det er kaldt? Har ikke du lært at brekket skal brukes alltid, så man unngår problemer, bruker man brekket hele tiden unngår man problemene. I dete tilfellet tipper jeg det er kommet fukt i wirene, eller at bremsene bak trenger en service. Kom deg på Ford, slik skal det ikke være, og garanti er kjekke saker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg