Kenito Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Hei! Bestilte meg to H4 LED pærer til bilen fra kina. Når jeg skulle prøve disse fikk jeg de ikke til å funke så jeg tok de inn for å sjekke litt. Da viste det seg at hi polen var bytta om med ground polen, altså polariteten var reversert. Nå er det jo strengt tatt bare å koble om to ledninger for at det skal fungere, men er det noen "grunn" til at de skal være sånn? Er det noen kontinenter eller noe som faktisk bruker denne H4 standarden? Eller er det en direkte feil av produksjon? Takker for svar! Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Det er mange bilmerker som har konstant felles pluss og bryter på minus, men det vanligste er at det er plussstyrt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg