Gå til innhold

tung clutch

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

har kje hatt detta problemet , men som kjent så er det veldig trangt på polo`r (spesi 16v.. sant sonick ? :D ) så når står min uten gear kasse.. så i samme slengen så blir clutch byttet.. når fusta alt e utav liksom..

jaja.. alltid noe ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

hvis du har ulyd så kan det jo være trustlagere\utløser lager som er dårli

Det knirker noe jævlig ihvertfall...høres ut som det er vaieren. :rolleyes:

På min har det vært sånn siden jeg kjøpte den, og da hadde den gått bare 54' km.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klutsjen på en kammerat sin var meget treig. Det endte opp med at innfestningen til vieren inne i bilen knakk løst. Den jern saken som da måtte ut for å sveies brukte vi 3 timer på å få ut og 3 for å få på plass igjen. Noen av det jævligste jeg har vert med på å ligge på rygg under dasjbordet i 3 timer ...

Men - om det er utløserlageret ditt så må jo hele kassen - ut - og det var jeg med på på gou sin forgje uke - fy faen sier bare jeg. Polo er kjekke bilen - men fy faen sa trangt ....

Finn ut hva det er som gjør dette fort å få det fikset blir vel moralen - for noe mer ødelegges - da blir det et helvette.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

På golf sitter det i enden på girkassen.

På polo sitter det mellom motor og kasse ( ivertfall på 16v ) så kassen må ut for å skifte dette.

Kødder du? Ta ut girkassa for å bytte clutchvaier? Uff... Nesten glad jeg ikke har Polo jeg.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Kødder du? Ta ut girkassa for å bytte clutchvaier? Uff... Nesten glad jeg ikke har Polo jeg.

hehe.. løye me det... men alt kan kje væra lika enkelt..

polo r0x :D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

hehe.. løye me det... men alt kan kje væra lika enkelt..

polo r0x :D

Er enig i at polo er kult. Skal nok snart bytte bil og polo er absolutt en av bilene jeg vurderer... Men at det skal være en så stor jobb å bytte en clutchvaier er jo helt sjukt. Hvertfall når det er så enkelt på Golf.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider