Renax Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Fant ut idag da jeg skulle stoppe for polti at bremsene mine såvidt virket og håndbrekket er helt ute av funksjon, rett før jeg kjørte ned dama... var først normal bremsekraft, så plutselig måtte jeg trykke pedalen mye lengre, og så helit i bunn, uten at det ga noe sælig effekt... samtidig ble håndbrekket helt løst så nytta ikke å dra i det heller... Noen som har tips, Regner med det er hydraulikken som lekker en eller annen plass, men om noen har innvendinger så skrik ut... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Om du har fått bilen hjem - uten å kjøre på noen eller havnet i grøfta; Sjekk bakbremsene Ta av tromler bak og sjekk om alt er i orden. Har noe løsnet? Er håndbrekkwire røket? Sjekk bremseveske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 sjekk bremsevæske nivët. mangler det mye der, leit etter lekasje. ser du ingen åpenbar lekasje, kan det være inne i trommlene bak, eller bremsepumpa inne i bilen. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 kjørte bilen på verksted, Dommen var at alle bremsene ink tromler skiver og kalipre var utslitt og sundtrustet. alt nytt med andre ord. lurer på om det er noe vits i å fikse eller bare stappe motorn i passaten og golfen på dynga.. Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Hah, skjekka selv, bremsebelegget på den ene skoen bak har løsnet fra metallet, derfor har sylinderen blitt dytta ut der og all bremseveska har gått rett ut der, dermed ingen trykk... Tipper de ikke skjekka bremsene engang, bare sa nytt alt for å tjene mer penger. frambremsene er fine, 5-6 mm bremsebelegg på klossene og passe nye skiver... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg