clone baby Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hei. Jeg skal nå sette opp annlegget i bilen, men regner med att jeg må dempe bilen og som jeg har sett så er bilen jeg har ikke så godt dempet ( nissan micra ) og jeg lurer på hvilken dempematriale jeg kan bruke , hvor tykk det skal være og hvor jeg kan kjøpe det. som jeg har sett på enkelte Workelogs hvor andre har dempet bilen sin så brukte de en slags asfaltplate med sølvfolie utenpå. Det jeg regner med jeg må dempe er bagasjerommet og dørene framme. Hva annet trenger jeg og dempe for og få best mulig resultat? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 det jeg anbefaler er Pyle dempe matter. dette er matter som er laget for å dempe biler til bruk av bilstereo. jeg slengte inn en matte i hver dør og det hjalp veldig mye. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by ALJ_GSi det jeg anbefaler er Pyle dempe matter. dette er matter som er laget for å dempe biler til bruk av bilstereo. jeg slengte inn en matte i hver dør og det hjalp veldig mye. Hvor kjøpte du dette og hvor kan jeg plassere det annet enn i dørene? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 det får du kjøpt fra sound pressure, det vil si meg. det kan du bruke i hele bilen, men til så hul rom hvor du ikke kommer til er det bare nois killer som kommer til. jeg har lakt matter i bagasje roms gulvet, bakluka og dørene og snart i gulvet også. bruk det på alle metall flater. har en egen en viss du vil dempe i motor rommet også Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjusen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hva er pris på dette da? Har en bmw e36 compact. Tenkte på i dørene, bakdøra og baki bagasjerommet.. om det er billig så er vel gulva også en mulighet + litt forran, mye er det for den i motorrommet? marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Lurer på dette jeg også... Hvor mye koster det? Har en Citroen C2! Og hvor holder dere til...? Evt. nettadresse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 ble litt nysgjerrig jeg også.de som monterte anlegget mitt har tiltross for syk overprising ikke brukt NOE! dempematriale i dører eller bagasje rom..så skulle gjerne fått dette gjort.bilen er forøvrig en 5dørs almera. pm meg gjerne med en ca pris! soundpressure er vel på lillestrøm? ikke langt unna ;) og er det evt noe dere monterer også? Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Fashen ble litt nysgjerrig jeg også.de som monterte anlegget mitt har tiltross for syk overprising ikke brukt NOE! dempematriale i dører eller bagasje rom..så skulle gjerne fått dette gjort.bilen er forøvrig en 5dørs almera. pm meg gjerne med en ca pris! soundpressure er vel på lillestrøm? ikke langt unna ;) og er det evt noe dere monterer også? Her finner dere oss, http://www.soundpressure.no Eller besøke oss i butikken: Solheimsgt 7 2000 Lillestrøm Pris for dempematter 1 eske med 9 matter Kr 2098,- Sånne matter er relativt dyre, men så er de også verdt sin vekt i gull! med andre ord det har veldig mye å si på lyden. Ved å dempe riktig tilsvarer det ofte som å bytte til en dobbelt så kraftig forsterker. Hvis du måler det i DB. Lydmessig har det ennå større effekt, da det fremhever mellomtone frekvenser veldig. Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 får å få bra demping ville jeg ha gjort dette: ca 1 i hver dør og noice killer på dørtrekket ca 3 i bagasje gulvet ca 2 i luka ( kommer veldig an på hvordan luka er 1-2 på hver hver side av tunellen noice killer på "utsatt plastikk" evt en på tank eller sete rygg i sedaner ja, dette er noe vi kan montere for dere. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 har sett flere som bruker "brunt brød".. Hva er dette for noe? Hvem selger det, og hva koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 har sett flere som bruker "brunt brød".. Hva er dette for noe? Dette er et dempemateriale som er utrolig effektivt i forhold til vekt og størrelse.. Det absolutte beste dempematerialet.. Jeg har brukt dette i bilen, og kan garantere en totalt støyfri bil! Test og konstatering av at Brown Bread er det beste dempematerialet! (PDF) Hvem selger det, og hva koster det? Jeg har dette i sortimentet mitt.. En shop roll som er nok til alt i bilen.. Dekker ca 6m2.. Denne kommer som en rull, og er ca 13-14m lang, og 0.6m bred. De koster veil 2495,- Kan vel greie en bedre pris enn dette.. 1890,- med frakt inkludert? Det er billig i forhold til det du får.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by RiZLa Jeg har dette i sortimentet mitt.. En shop roll som er nok til alt i bilen.. Dekker ca 6m2.. Denne kommer som en rull, og er ca 13-14m lang, og 0.6m bred. De koster veil 2495,- Kan vel greie en bedre pris enn dette.. 1890,- med frakt inkludert? Det er billig i forhold til det du får.. Joda det er bra saker det der, men den testen er gammel ( 1999 ) og ikke helt up to date. Det finnes faktisk noe som er bedre. Og vi skaffer det beste på markedet. Men det koster selvsagt litt da. Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Men mange som vil dempe bilen sin er også intr. i noe som ikke veier så veldig mye, så bilen ikke blir "321321321" kg tyngre.. Hva slags vekt er det på disse??Brown Bread og Pyle mattene.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by sirsnare Men mange som vil dempe bilen sin er også intr. i noe som ikke veier så veldig mye, så bilen ikke blir "321321321" kg tyngre.. Hva slags vekt er det på disse??Brown Bread og Pyle mattene.. 1 stk Pyle matte veier ca 0,9 Kg. Pakken inneholder 9 matter og hvor pakken veier 11 kg. Trekker man fra noe i embalasje så blir det ca 0,9 kg per stk. mvh Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Hva er dette for noe da?? Koster en brøkdel... http://www.bilstereo.no/html/products_2.asp?clientid=433173&productid=5063056&productname=Dempe+utstyr&category=Tilbeh%F8r&subcategory=Tilbeh%F8r&show_product_list= Er prisforskjellen verdt det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg