Oleee Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Noen som veit om firmaer eller andre som selger disse lyktene i Norge? Og eventuelt pris? Noen andre varianter dere vil anbefale? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Di lyktene der kan du kjøpe på mekonomen.. jeg kjøpte dem der for et halvt å siden å betalte ca 1800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 vil ikke ha sånne da 1500-1600,- Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Her er de jeg har på bilen min.... syntes de er ganske fete...! får kjøpt dem på autospar.... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 De lyktene som Corfic og GTD la ut, er de det samme? De var fete! :) Akkurat nå så vurderer jeg også de og de jeg la ut bilde av på førsten av tråden... Noen andre varianter da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Disse Daytime running ligths, er det ikke "dårlig lys" av dem? Ellers har du Zkw lyktene,se bilde under! Disse gir visstnok det beste lyset! Hadde dem i bruk før! http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Front.jpg Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by B.T.i Disse Daytime running ligths, er det ikke "dårlig lys" av dem? Ellers har du Zkw lyktene,se bilde under! Disse gir visstnok det beste lyset! Hadde dem i bruk før! http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Front.jpg Vurderer også lyktene dine.. :) Mye ga du for dem, og hvor? Hva bruker du nå da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Kjøpte dem på Autospar, koster ca. 900 for en ny! Har kjøpt meg slike: http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/E17.jpg Skal sette inn Hella Micro De i de ytterste hulla! Skal selge mine Zkw lykter, ligger bare å tar plass! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Hei.. Jeg har også de lyktene som corfic og GTD la ut. Er veldig fornøyd men tåkelysa er no j***** sterke! Kjørte med parklys og tåkelys på et streetmeet og alle klaga på at de blei blenda. Dem kalte det flomlys :) Er det no måte å få justert dem slik at de lyser mer ned i grøfta? I tillegg til at de er sterke så lyser de nesten høyere enn fjernlysa og :/ Bruker dem kun på dagen nå men vil gjerne bruke dem og kvelden og... Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by clintern Hei.. Jeg har også de lyktene som corfic og GTD la ut. Er veldig fornøyd men tåkelysa er no j***** sterke! Kjørte med parklys og tåkelys på et streetmeet og alle klaga på at de blei blenda. Dem kalte det flomlys :) Er det no måte å få justert dem slik at de lyser mer ned i grøfta? I tillegg til at de er sterke så lyser de nesten høyere enn fjernlysa og :/ Bruker dem kun på dagen nå men vil gjerne bruke dem og kvelden og... Det skal være en stille skrue på dem der som de er feste liksom, er jo klipset på ene side, også tror jeg du må ta ut blinkersen, for å justere den.... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Det skal være en stille skrue på dem der som de er feste liksom, er jo klipset på ene side, også tror jeg du må ta ut blinkersen, for å justere den.... Du mener de 2 skruene som fester lysa? Brukte de pluss metallklemmene som fulgte med. Jeg bare skrudde lysa til de satt godt. Har tenkt å prøve med en sånn metallklemme til på øverste skrua sånn at lykta blir pekende mer nedover. Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by clintern Hei.. Jeg har også de lyktene som corfic og GTD la ut. Er veldig fornøyd men tåkelysa er no j***** sterke! Kjørte med parklys og tåkelys på et streetmeet og alle klaga på at de blei blenda. Dem kalte det flomlys :) Er det no måte å få justert dem slik at de lyser mer ned i grøfta? I tillegg til at de er sterke så lyser de nesten høyere enn fjernlysa og :/ Bruker dem kun på dagen nå men vil gjerne bruke dem og kvelden og... Hvor kjøpte du dem? Pris? Har du bilder av dine med lys på? Og siden du bor i Oslo, så kunne vi møtt hverandre eller noe...:rolleyes: Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Oleee Hvor kjøpte du dem? Pris? Har du bilder av dine med lys på? Og siden du bor i Oslo, så kunne vi møtt hverandre eller noe...:rolleyes: Hehe.. Fant ikke no bilde men kom over en videosnutt.. Er på ca. 3.7 MB... Her Er ikke close-up filming men du ser hvor sterke de er, hehe.. Kjøpt på autospar for 1300-1400 trur jeg.. Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by clintern Fant ikke no bilde men kom over en videosnutt.. Er på ca. 3.7 MB... Her Er ikke close-up filming men du ser hvor sterke de er, hehe.. Kjøpt på autospar for 1300-1400 trur jeg.. Filnavnet på filmsnuttet sa alt ;) Hehe.. Jeg trur jeg går for sånne som dine, og billig er de også! :) Noen som veit om det kommer noe nytt til III'ern når det gjelder tåkelys? Hvis det er et tilfelle, venter jeg... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 er samme greiene med dei hella lyktene jeg har også.. lyser ganse sterkt... men tror det er bare å stille dem litt ned så funker det bra... hadde mine på bilen bare en uke før jeg begynnte å plukke den ned for vinteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg