Magnus-Aa Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei! Det hender at glødelampa blinker,og det står "engine fault,workshop" i displayet. Har nettopp sjekket med data`n,men det er ingen feilmeldinger. Denne uka blei det bytta glødeplugger og tilleggsvarmer,og i dag kom feilmeldingen opp i displayet igjen. Det står i bilboka at det kan bety mye forskjellig,men er det noen som har vært borti dette og kansje vet hva det kommer av?? 2004-1,9-74kw Takker på forhånd for eventuelle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 det er sikringen til bremselysene som er kaputt eller dorlig. når eg setter den gamle tilhengeren min i min t5 så ryker sikringen, og det samme står i mitt display. så finn sikringen og sett inn en ny. det måtte eg etter sist tur selv om eg ikke så feil på sikringen. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus-Aa Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Da skal jeg sjekke den i morra. Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg