Bonde Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 det ser lite kult ut å kjøre rundt med et tonn med snø bakpå der Det tror jeg faktisk hadde sett litt kult ut, og ett tonn er jo ikke noe problem for Amarok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonde Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Jeg har planbeskyttelse levert med bilen, men skulle gjerne hatt noe over kanten også, noen som har tips til hvor jeg kan få tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Jeg har planbeskyttelse levert med bilen, men skulle gjerne hatt noe over kanten også, noen som har tips til hvor jeg kan få tak i det? Dette kan du kjøpe hos din lokale VW forhandler. Produktet heter Bedcaps, og bestilles på Artnr: 390 001 Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 "bonde" da burde du gått for vortex planbeskyttelse ;) da får man over kanten også. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg