Gå til innhold

problem med purken...

Ranger emnet


audi coupe

Anbefalte innlegg

Originally posted by thoos

loppa

jasså har du det? jævlig bra. hehe :)

 

hva var det om da?

 

 

hehe... kjørte på Rødt lys :D men takket være kew|ar, RS2, Silverboy, Gringo og mine uskyldige øyne :D trodde retten på meg fremfor de løgnaktige snutejævlene. ;)

 

Det at jeg gikk rettens vei for å slippe et forelegg på 3000,- og stilte med advokat og det hele, fordi jeg mente det var feilaktig ilagt hadde også litt påvirkningskraft :D Samt at jeg fikk inndratt førerkortet på stedet... og fikk det igjen etter 3 uker. Svin! (men jeg kjørte hver dag :D)

 

Kult var det :D

 

Owned !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi coupe

har et par spørsmål etter jeg å en kompis ble stoppa i går.purken kom bak meg,kan de da måle min kompis som lå foran?kan man trekke underskriften man skriver under på forelegget?håper noen har litt peil på det der...

 

 

Var vel ikke den blå mondeo'n som tok deg?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Utrykningspolitiet

I en rettsak ville nok det blitt mulig å dømme ut fra "overveiende sannsynlighet" i dette tilfellet,men juridisk sett er det bare godkjente fartsmålinger som man kan dømmes etter. Det holder altså ikke at en politimann "syntes det gikk for fort" .

 

Nei, men TO tjenestemenn derimot.....hehe...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått valget om å betale bot eller miste lappen, noe som egentilg viste litt godvilje....

 

Dette var ca 22.30 en vanlig hverdag.

Kjørte inn i ei rundkjøring og la en fin brei en, blårøyken var ganske fyldig ut av hjulhusa og ga på opp på sletta (50-sone)mot neste rundkjøring.

 

I det jeg runder bakketoppen blir jeg obs på den mørkegrønne mondeoen som akurat da kommer igjennom rundkjøringa... Trudde jeg hadde titta god nok rund meg, men akk nei. Visste med en gang da at jeg kom til å bli stoppa. Kjørte en laaaaang runde (3km) med purken på slep før de gadd å stoppe meg.

 

Første han sier etter å ha bedt meg med inn i bilen sin var:

 

"Du vet at jeg kan ta lappen din for det du holdt på med i rundkjøringa..."

Jeg: "Hæ? gjorde jeg noe???????"

 

Purken: "MEN vi har ei fartsmåling på deg....

 

Jeg godtok farten jeg, i og med at jeg selv visste hva jeg hadde gjort og ikke gjort....

 

Men jeg fikk ros og da, hehe, "ser du bruker belte, det er det ikke mange som gjør...."

 

Hehe...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

 

hehe... kjørte på Rødt lys :D men takket være kew|ar, RS2, Silverboy, Gringo og mine uskyldige øyne :D trodde retten på meg fremfor de løgnaktige snutejævlene. ;)

 

Det at jeg gikk rettens vei for å slippe et forelegg på 3000,- og stilte med advokat og det hele, fordi jeg mente det var feilaktig ilagt hadde også litt påvirkningskraft :D Samt at jeg fikk inndratt førerkortet på stedet... og fikk det igjen etter 3 uker. Svin! (men jeg kjørte hver dag :D)

 

Kult var det :D

 

Owned !

 

Hvar det du som var med på Møller sin reklametur i Vestfold?

Så et filmklipp på nettet hvor politiet løp fram til bilen og bad om å få førerkortet med en gang, skikkelig amatør politi....

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

si hvis dem måler deg til 100 i 80 sone å kompisen din forran kjører like fort...så sier det seg kanskje seg selv.

 

fikk du noe bot da? eller var det bare kompisen din som fikk?

 

 

De kan faktisk ikke gi han forrand bot da de MÅ ha målt deg.

 

Mao de kan ikke ta to på ei måling.

 

Men har du skrivi under er det kjørt.

Feil skilt uff uff ute og kjører er du...

 

Lykke til

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

 

De kan faktisk ikke gi han forrand bot da de MÅ ha målt deg.

 

Mao de kan ikke ta to på ei måling.

 

Men har du skrivi under er det kjørt.

Feil skilt uff uff ute og kjører er du...

 

Lykke til

 

Era

jeg har ikke skrevet under på noe jeg det var det kompisen min som gjorde.vi ble stående der lenge for de fant ikke ut hvem som eide bil eller skilt så vi fikk beskjed om at dette tok for lang tid så vi kunne henge på et tau å dra vidre.siden har jeg ikke hørt noe..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

 

Hvar det du som var med på Møller sin reklametur i Vestfold?

Så et filmklipp på nettet hvor politiet løp fram til bilen og bad om å få førerkortet med en gang, skikkelig amatør politi....

 

hehe :roll:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Det var like ved der jeg bor det skjedde. Rett ved Brygga. Men visste ikke at det fantes noe videoklipp av det...hvor finner jeg det? :-)

 

Det ble vist på TV-Vestfold's nyhetssending og lå også på nettet, men i et sånn håpløst format at ejg ikke fikk lagret det. Ble tatt ned etterhvert tror jeg ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten avsporing på Topic....

 

Personling så syntes jeg at Utrykningspolitiet skulle si litt mer om seg selv. er dette faktiske politi menn/kvinner ? er den en politperson på fritiden. er det bare en eller annen som som tror han er morsom ?

 

Hvorfor er dere her på forumet ? er du/dere her grunnet Generell bilintresse eller er det for og "overvåke" oss andre ? og "innfiltrere" alle treff og lignende vi har med xtreme burnouts og masse grise kjøring ? :rolleyes:

 

jeg tror det er så mange her inne som har tilsvarende eller andre spørsmål så vi burde kansje lage en egen Thread om det.

 

og et annes spørsmål tilslutt fra meg...

 

Kan det som sies her på dette forumet brukes som eventuelt "bevis" i en rettssak ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår