Skody Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Enda godt jeg er sikkerhetsklarert både av forsvaret, Telenor, Norsk Tipping OG bibelforumet. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Sendte mail 20. januar 2011 11:36 og ikke fått svar enda :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Er jeg passende som moderator eller? HEHEHE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Er jeg passende som moderator eller? HEHEHE Ey, hvorfor har du slettet tråden du lagde ifjor høst her på Ris&Ros!? Det beviser jo at et halvt år kan endre enn ung mann, og at pausen gjorde deg godt...:D Litt skjerpings på juridisk nå, så blir du skikkelig fin. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg