Gøyvind Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hvorfor sier alle dette er et dårlig kjøp? Selv er jeg ikke noe mekaniker så kom gjerne med erfaring/meninger om denne bilen. uBer fet er den i hvertfall: http://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Corrado/RE317.pdfhttp://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Corrado/RE317.pdf Siter www.paintballbergen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Gøyvind Hvorfor sier alle dette er et dårlig kjøp? Selv er jeg ikke noe mekaniker så kom gjerne med erfaring/meninger om denne bilen. uBer fet er den i hvertfall: http://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Corrado/RE317.pdfhttp://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Corrado/RE317.pdf de fleste syntes vel den var fet når den kom for 15 år siden. Trender forandrer seg. For all del, kjøp det hvis du har lyst, men regn ikke med å få solgt bilen med kittet på. Står forresten en bil med slikt kit tilsalgs i England nå. Max Powers gamle prosjekt bil fra ca 1995. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Gøyvind Hvorfor sier alle dette er et dårlig kjøp? Selv er jeg ikke noe mekaniker så kom gjerne med erfaring/meninger om denne bilen. uBer fet er den i hvertfall: http://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Corrado/RE317.pdfhttp://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Corrado/RE317.pdf Rieger GTO kit var sikkert fett på begynnelsen av 90 tallet det men nå er det så utdatert at dersom du stikker på powerzone så får du ett slikt kit "kastet" etter deg.Det stiller på lik linje med rosa ball gensere,hockeysveis,hvite tennis sokker og mokasiner. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Utseende sier vel sitt??? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøyvind Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 de fleste syntes vel den var fet når den kom for 15 år siden. Trender forandrer seg. For all del, kjøp det hvis du har lyst, men regn ikke med å få solgt bilen med kittet på. Jau alle har vel hver sin smak når det kommer til utsene,men var heller mer "mekanisk" spørsmålet mitt var ment. Hva som ryker oftest og hva som er slite deler...? Siter www.paintballbergen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Litt forvirret her. snakker du om stylingen eller selve bilen. bilen blir ofte sett på som boss fordi de er som oftest rævakjørt. Digger bilen selv, har mega lyst på sånn. Men min far som er mekaniker sier det er bare piss, hvis du ikke finner en perle. det har nemmelig jeg gjort , men har ikke penger:mad: koster 90k 2 eiere kjørt av "voksne personer" 16v. importert fra tyskland, bilen er faen helt strøken og har ikke vært med på nitten lodoverføringer og 17 turer i resperator slik mange har. En av de feteste bilen laget av WV mega digg, og gjett om de går Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøyvind Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Litt forvirret her. snakker du om stylingen eller selve bilen. Snakker om det mekaniske Siter www.paintballbergen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Finn deg en perle og du vill ikke ha noe problemer, men pass på, veldig mange er rævkjørt pga det sportslige med bilen og MOTOREN Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Mekanisk er Corradoen faktisk meget bra, på lik linje med andre VW fra samme tidspunkt. Gode mot rust er de og, ikke noe jallah ford/opel-kvalitet.. Har egentlig ikke hatt noen problemer med min, annet en slitedeler, eksosanlegget var klart for skifting etter 13 år.. ikke mange biler de holder så lenge på.. frambremsene måtte skiftes, og hjullagrene. De eneste feil som har komt er at begge kaliperene bak måtte skiftes fordi håndbrekk-funksjonen var gåen. Har og skiftet foringer og kuler rundt om alt, men det var ikke fordi jeg var nødt, men ville, for å få den like tight som ny.. Følger du normal service på bilen, behandler den fint, med god olje, reint luftfilter så bør du ikke få mere trøbbel en med andre 14 år gamle biler. mange har den missopfatning at en bil skal vere en evighetsmaskin.. dette er helt feil.. du bør inspisere med jevne mellomrom, og fikse filleting før det ryker og blir dyre ting. Mange har erfart at takluka går i stykker. Dette er normalt fordi to små gummibiter som skal styre skinnene på riktig vei slites, og det krasjer litt. Skifter du derimot disse, vil du sleppe problemet. Gummislanger i motorom morkner og etter 14 år med vekselsvis varme,kulde og drit.. og mange får trøbbel på grunn av dette. bruker du derimot et par hundre kroner og skifter slikt, så er det vel verdt pengene. Hvor mye trøbbel du risikerer å få kommer jo selvsakt ann på hvor misshandla bilen er fra før. Finn en som har stelt godt med den, så får du lite problemer. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Gøyvind Snakker om det mekaniske Hvilke motorer er det du snakker om da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg