Gå til innhold

Montere turbo uten intercooler osv.

Ranger emnet


Lawisger

Anbefalte innlegg

fordelen med IC er og kjøle ned lufta til et "akseptabelt" nivå, som gjør at effekten blir noe høyere, da kald luft er bedre for motoren.

 

Levetiden avhenger av trykk, hvor bra bensin\luft blanding du klarer og få til.

 

Kjøler du luften har du et bedre utgangspunkt for og klare og få den til og gå rent.

Siggen din med "Gjengen som bygger ting folk sier ikke går an".. skulle tro jeg var en av de, Erik.. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår