Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Nå skjønner jeg ingenting, jeg og søskenebarne mitt kjørte fra Fredrikstad mot Svergie, ut på E6 og da kommer det en liten Pytsjå full av.. er det lov og si mørkhudede.. presser seg opp på venstre side av Supraen.. MEGET trangt i den enfils utkjøringen med 2biler i bredden.. vi svinger ut og det er MYE trafikk i dette tilfellet.. da tar denne supersjåføren og svinger ut på E6 ved siden av oss.. så vi nesten blir liggende 2 biler side om side på den ene fila.. vi gasser på da den lille physån sliter litt med å presse seg forbi.. et lett trøkk på gassen å den er parkert.. Litt lengre bort 1km eller lignende.. fremdeles mye trafikk, de ligger 2cm fra bakfangern og skraper lakk omtrent.. så legger de seg på midt stripa presser seg forbi mellom oss og den motkommede trafikken, svinger inn foran oss å bråbremser.. viser fingern til oss og er på tur ut av bilen.. da vi var 2stk i supraen og de var 5stk i den pyshn så dro vi forbi å dro fra disse.. stygt å si physcoene men, det hadde vært veldig treffende i dette tilfellet. Etter dette så vi ikke noe mer til det, vil bare på merke at kjøringen vår var plettfri..omtrent plettfri.. og skjønner ikke helt va disse.. folkene hadde for formening for å gjøre dette stuntent. En gammel pyshå med 5stk, tonede mennsker.. :rolleyes: Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Stabile folk ;) Mange som deff ikke burde hatt lappen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Peugotsjåfører er ikkje å stole på tydeligsvis.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 tonede mennesker.. hehe dere har sett det bildet av en haug med buskemenn som blir stoppet av politiet pga soting, så hopper det mange ut av den bilen som ble stoppet, så var den ikke sotet alikevel :) heh Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jepp, :D joda, var nesten sånn i dette tilfellet.. Er første negative jeg har vært borti med tonede mennesker :D men, dog ganske kraftig :D menmen, det er vell alltids scumbags der ute, svarte,gule,grønne eller hvite.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Kvite? Se deg i speilet, me etniske normenn er vel "pink as a pig" heller en kvite:D :op :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Dere skulle tatt skiltnummret og dratt tilbake og ramponert bilen. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 De var vel av typen som lever av å lage bråk. De fant ikke noe i hjemstaden og måtte oppsøke det ved hjelp av bil :rolleyes: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Avrett hele gjengen...de var tydeligvis kommet hit bare for å trøble... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Rallykongen Avrett hele gjengen...de var tydeligvis kommet hit bare for å trøble... Ja klart det. Foreldrene deres satt sikkert hjemme i et krigsherjet land for 20-25 år siden å tenkte at "la oss dra til Norge, så kan ungene våres plage en svenske i trafikken når de blir voksne. Det er det perfekte komplott mot disse blekansiktene." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hehe :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 det er da man skal hoppe ut av bilen med bikkje og balltre er det ikke? :D ennå bra det gikk bra da.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 gikk litt utover dekka bak på bilen da.. :) ide den rulla avgårde litt.. brått :D men, yeah! har ikke lyst å risikere knust rute på supraen.. ikke lett å få tak i ny, og er kaldt å råne med 1kvm rute borte :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Stabile folk ;) Mange som deff ikke burde hatt lappen... Og jeg stryker fordi en buss hiver seg foran meg! Hmmmm. Litt skummelt når du kjører Supraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sikle:D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg