Gå til innhold

Sinnsyke Bilist!

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting, jeg og søskenebarne mitt kjørte fra Fredrikstad mot Svergie, ut på E6 og da kommer det en liten Pytsjå full av.. er det lov og si mørkhudede.. presser seg opp på venstre side av Supraen.. MEGET trangt i den enfils utkjøringen med 2biler i bredden.. vi svinger ut og det er MYE trafikk i dette tilfellet.. da tar denne supersjåføren og svinger ut på E6 ved siden av oss.. så vi nesten blir liggende 2 biler side om side på den ene fila.. vi gasser på da den lille physån sliter litt med å presse seg forbi.. et lett trøkk på gassen å den er parkert..

Litt lengre bort 1km eller lignende.. fremdeles mye trafikk, de ligger 2cm fra bakfangern og skraper lakk omtrent.. så legger de seg på midt stripa presser seg forbi mellom oss og den motkommede trafikken, svinger inn foran oss å bråbremser.. viser fingern til oss og er på tur ut av bilen.. da vi var 2stk i supraen og de var 5stk i den pyshn så dro vi forbi å dro fra disse.. stygt å si physcoene men, det hadde vært veldig treffende i dette tilfellet.

Etter dette så vi ikke noe mer til det, vil bare på merke at kjøringen vår var plettfri..omtrent plettfri.. og skjønner ikke helt va disse.. folkene hadde for formening for å gjøre dette stuntent.

En gammel pyshå med 5stk, tonede mennsker.. :rolleyes:

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonede mennesker.. hehe

dere har sett det bildet av en haug med buskemenn som blir stoppet av politiet pga soting, så hopper det mange ut av den bilen som ble stoppet, så var den ikke sotet alikevel :)

heh

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallykongen

Avrett hele gjengen...de var tydeligvis kommet hit bare for å trøble...

Ja klart det. Foreldrene deres satt sikkert hjemme i et krigsherjet land for 20-25 år siden å tenkte at "la oss dra til Norge, så kan ungene våres plage en svenske i trafikken når de blir voksne. Det er det perfekte komplott mot disse blekansiktene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Stabile folk ;)

Mange som deff ikke burde hatt lappen...

Og jeg stryker fordi en buss hiver seg foran meg! Hmmmm. Litt skummelt når du kjører Supraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sikle:D

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider