Tussi Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 nå står jeg å en kompis veldig fast her trenger dene foringen.. dem har ikke lenger ny i Norge :S derfor lurer jeg på om noen av dere har den gummi mellom girkassa å akslingen? er en ford grandane 1981 mod.. eller vet dere om det er andre forder det passer på? ta kontakt fort m.v.h Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Kalles ofte Hardy-kobling eller balata. Mener den samme finnes på sierra og scorpio med den gamle kassa, ikke MT75 eller AL4D Har du mulighet for å måle tykkelse, boltdiameter og bolt-diameter(senter til senter i diagonale hull)? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 har fåt 2 tilbud nå så jeg får det til nå :) det blir kjempe bra å takk til dem som hjelper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Om dere har hatt ned girkasse, så må dere være ytterst forsiktig med at den er shimset rett ned, hvis ikke blir disse spist opp fortere enn du rekker å skifte den, regner med den bare har gått istykker på vanlig vis, men skader vel ikke å nevne det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 skal si det det einar :P aålså han kjøpe bilen for 3 månder siden så hørte han en rar lyd så bare bang sa det så gikk helle dritten mot girkasse så den blir knust opp... så helt ssssykt ut hvor mye skader den har gjort.. men fik tak en i ny en så den er på plas men mangler den så klart... så håper snart få orden på det :) fikk tak en helt ny foring så det skal nok bli bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 For min del kom det ett jævlig smell, etterfulgt av ekstrem risting i 160 km/t, trodde det var mellomakselen som gikk av jeg... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 dæven :P var en liten fart han hadde.. 160km/t må bare ssssssykt..m gikk girkassa di å alt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Nei, den kassa var akkurat byttet, og det var bare ett "hjørne" som datt av... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auditq100 Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 sendt deg bilde på mail. men ingen respons Siter Ford Granada 2.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 grunn av det er ikke jeg som skal ha det se.. er deg å en anne som jeg har avtalle med... så vis du ikke har fåt svar med han så tviler jeg på at han tok i mot din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAUNUS COUPE Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 http://www.oldcars.de har alt til ford Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg