_MDS_ Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Yay or Nay med sideskjørt på w124? Vet ikke om jeg liker det eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Nay! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Ser bedre ut med modda framfanger. Men usikker på om jeg skal beholde sideskjørta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 (endret) Nay, syns ikke det sideskjørtet passet helt inn.. Er det fra E36? Endret Januar 19, 2011 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 "Saccoplank" som du allerede har er jo sideskjørt. Slik som det er på bildet har du jo sideskjørt på sideskjørta dine. Og det ser litt rart ut spør du meg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 (endret) Nay, men hiv ut litt bilder av bilen din så pen ut :) Endret Januar 19, 2011 av Liland91 Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Saccoen går egentlig bare ned til nederste del av dørene og dekker ikke over kanalene, så sacco går ikke akkurat under sideskjørt. Det fins et utvalg av sideskjørt til 124 som kan monteres over kanalene, og som ser atskillig bedre ut enn på bildet over her. Men det er jo ofte dyre saker, og har man ikke all verdens å rutte med så går det jo an å bruke universale greier, eller tilpasse fra andre bilmerker. Men da blir det en smak og behag ting, og jeg ville heller spart til et dyrere kit. Dessuten, skulle jeg først montert noe så ville jeg montert et komplett kit. Ikke bare frontspoiler og sideskjørt, men hekkskjørtet også for helhetens skyld. Jeg personlig syns Wald V4 kitet er noe av det heftigste på markedet til 124 pr i dag. Men et AMG replika kit funker også som et noe rimeligere alternativ om man skal ha noe som ser pent ut. Om man ikke flesker til med et originalt AMG da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 "Saccoplank" som du allerede har er jo sideskjørt. Slik som det er på bildet har du jo sideskjørt på sideskjørta dine. Og det ser litt rart ut spør du meg. Som stig sa, saccoplant dekker kun dørene og går ikke under sideskjørt. Liland91 Nå er bilen i vintermodus, hehe kan legge ut bilder når den begynner og ta form igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Hva er det gummilsta saccoplanken ligger an mot i bunnen er festet i da, hmm, kan det være genuint originale kanalskjørt fra den gangs Daimler Benz AG, som dessuten er plagsomt mye lavere enn fangerne orginalt. Ett tips: tilpass sideskjørt S210 facelift, det er kledelig, men krever litt mere fanger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Biler med sacco har et lite kanalskjørt montert. Pre 91 modeller har bare stålet med ei lita lits på innsteget. Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg