turpa123 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Jeg har en Volvo V70 2001 model som er gjort klar for å innstallere basselement i dashbordet. Noen som veit hvor stort dette skal være og hvor enkelt det er å innstallere det!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Kor på dashbordet er det snakk om? På midten er vel det høgtaler for surround og kanskje navigasjon. Dette er ikkje basshøgtaler. Eg har høgtalergitter der på min 03 s60. Har ikkje sjekket om det er høgtaler der. Eg har ikkje surroundanlegg, men har navigasjon. Har ikkje sjekket om navigasjon stemmen kommer derifra, eller ifra ein skjult høgtaler ein annen plass Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg