hatch Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Heisann! Er det på noen måte mulig å måle om en lambda er gåen? Isåfall hvordan? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Med et analogt måleinstrument kan du måle mellom jord og signallederen fra lambdasonden. Om spenningen går raskt opp og ned hele tiden (rundt 0,5V) så er det i alle fall liv i lambdaen. På din bil har du gjerne lambda med tre ledere. Da er ofte de to hvite til heater og den svarte signalutgang. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Gjelder dette med motor i gang? Jeg har en løs lambda, kan jeg koble den til strømforsyning og instrument for å sjekke? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg