Einar Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Dæven, nå er jeg faktisk eier av en veteranbil, en `82 Granada 2.8 GL som er regga i `81, hatt den lenge, og synd den ikke er noe å ha, annet enn evt. papirer. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Moro :) Er den dårlig altså? Rust eller? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Er vel snart mere rust enn stål..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Huff da... men rust er jo den billigste formen for vektletting det så :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hjulbuen datt av når den sto stille, og da mener jeg ikke krombuen, den kom litt før... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 hehe. da er den ille. alt annet karosseriet som er noe da med andre ord :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Er jo bra motor og kasse i den da, forstilling og bakstilling kan jo bruks, Ghia-interiøret, Ghiafangerne, hekkspoileren, er jo mye å ha, emn ikke karosseriet i seg selv. Sprek 2.8 gasser med 5 trinnskasse som er preppa litt(andre utvekslinger, quickshift) og en langbeint 3.45:1 aksel(bakakselen er ikke bra da :-) ) Kassa er vel det grommeste på bilen tror jeg. Sto jo 5-trinns type9/N kasse på den fra før, til 2.8, denne havarerte jo etter mange måneder emd hefftige lagerulyder, og olje vard et ikke på den, rant jo ut igjen med en gang, hvor lenge tidligere eier kjørte emd den slik vet jeg ikke. Når den havarerte, hadde jeg sett ut en 2.8i Ghia med 5-trinns på huggeren. Som hadde stått lenge(spesiell bil det og, godt utstyrt Ghia stasj, med manuell, tofarget), fikk kassa for en høvding om jeg skrudde den ut sjøl. Fikk putta den inn i min bil, og det var jo en helt annen bil å kjøre, jeg visste jo når jeg så ut kassa, at den hadde quickshift, men den var jo mere tettstega også, måtte jo bruke 1. giret mye mere enn før merket jeg først. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 selge kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Nope... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg