ludvigsen08 Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 aha først ut med plata. så ta ledene nedi. så platene tilbake. Skal prøvd dette med engang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StratusAutomat Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Noen Som vet om det finnes noen fete Angel eyes lykter som passer til stratus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Utvalget av lykter er ikke så stort til Stratusen, dessverre. Mange som modifiserer lyktene med både angel eyes, lisner, leds osv. Så det er ikke å få kjøpt lykter med angel eyes, men det går ann å lage selv. Søker man litt rundt på nettet dukker det opp en og annen tråd som viser hvordan det kan gjøres. Selv er jeg ikke noe stor fan av angel eyes (med mindre det er en bmw), og har enda tilgode å se en Stratus som ser bra ut med det :P Men vi er nå heldigvis ikke alle like, så noen liker det vel.... :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Syns nå den så litt stilig ut hvis den hadde vært litt mer gjennomført :P Hadde kanskje sett bedre ut me de "City LIghts'ene" så du får hos andy's ? Der er det jo Prosjektor linse til nærlys og reflektor til fjernlys. Hadde nok passet bedre me Angel eyes ringer der, siden lykta er delt opp inni ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Tok jo ikke fram det fineste bildet da ;) Her er en med "retrofit"-lykter: Det er det mange som gjør. Ikke det dummeste, kan bli ganske bra om man gjør det rett :) Men jeg ville holdt meg unna angel eyes uansett :P En annen sak er at disse lyktene vil du jo aldri få godkjent. Dumt egentlig, siden lyset blir utrolig mye bedre og gjort rett vil jeg si at det er mye tryggere både for deg og de rundt :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Har du en link til hvordan du lager de lyktene der? De SKAL jeg ha :) Va drit tøft! Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Lenge siden eg har skrive noke her inne no, pga eksamen og diverse. Men no er det sommerferie, så då blir det nok litt meir ;) Eg har som nemd tidlegare nemd at eg har eit par delebilar ståande, og må no prøve å få demontert og fått vekk den eine. Så er det noko deler nokon treng, så er det berre å ta kontakt på ei melding. Så får du vete om eg har det du treng. Kjekt å kunne vete at noko kjem til nytte ;) hehe Bilen er ein sølvfarga 1996 modell LE, med 2,0l motor køyrd ca 200.000 (trur eg, hugsar ikkje heilt) Her er nokre bileter, som ein ser har eg demontert litt inni, og litt ute. Har også lyktene som er demontert liggande inni bilen. [ATTACH]23324[/ATTACH] [ATTACH]23325[/ATTACH] [ATTACH]23326[/ATTACH] Interiørfargen er litt vanskelig å sjå, men den er grå, litt lysare/besjare enn den fargen som er i 1997 modellen. [ATTACH]23327[/ATTACH] [ATTACH]23328[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Har hatt eit lite prosjekt på gang i det siste, har jobba med å få skifte ut til led i det midterste bremselyset på bilen. Ville ha noko heilt spesielt, så meg ned og funderte. Enda opp med at eg ville det skulle stå "STRATUS" med LED bokstaver. Så eg laga meg ein mal som passa inni glasset på lyset: [ATTACH]23474[/ATTACH] Deretter fann eg meg ei plexiglass-plate som eg kunne skjere stil, og pusse på til den også passa perfekt inni lykteglaset. På plata limte eg på eit ark med "STRATUS" bokstavane på, den hadde eg tidlegare målt opp å satt eit merke for kvar 5mm, sidan eg hadde bestillt 3mm ledlys. Eg brukte ei nål og satte merke gjennom arket og ned på plexyglasset: [ATTACH]23475[/ATTACH] Neste steget var då å bore hull på kvar av merka, bora med 3mm bor sidan led'sa var 3mm. [ATTACH]23476[/ATTACH] Etter det måtte eg vente nokre dagar før led'sa som var bestillt på ebay kom i posten. dei kom med resistans for 12v, men valde heller og seriekople 7 og 7 lys, sidan dei skal ha 2v, og bilen leverer 14v under kjøring. Så når dei kom var det berre å lime dei i plata, 79 ledlys til sammen :P og begynne å lodde i hope. Måtte teste litt under vegs også :P [ATTACH]23482[/ATTACH] Sånn ser den ferdig lodda plata ut: [ATTACH]23483[/ATTACH] Sidan det berre går ann å laste opp 5 bilder i slengen her, så får eg lage ein del to også, der eg viser det endelige resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Når eg var ferdig meg "kretskortet", var det på tide å teste ut det heile, hadde berre 12V tilgjengelig der og då, så vart litt dårlig lys, men kom seg betre når det kom på bilen: [ATTACH]23488[/ATTACH] Og så var det berre å putte plata inn i glasset og legge på eit par stoppere med limpistol så plata ikkje er laus. [ATTACH]23487[/ATTACH] Så var det berre å montere og kople på bilen, og nyte det ferdige resultatet;) [ATTACH]23484[/ATTACH] [ATTACH]23485[/ATTACH] [ATTACH]23486[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Blei utroli bra!! :) Tipper jeg skal bestille en sånn av deg ;) hehe... hvor mye sku du hatt for å kopiere den plata du lagde å sendt den i posten? :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleif_tho Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Det så utrolig stilig ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 ThomasEK: Hehe :P spørst det :P Hmmm, reiser på ferie i to uker no, så får tenke på det i mens eg e vekke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Knutsen Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Ja den plata burde du vurdere og lage en liten serie av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 He,he :) Kjekt med positiv tilbakemelding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludvigsen08 Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 har du noe igjen av dele bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg