PoloKris Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Noen som har peiling på hvordan jeg får tatt av tuteknappene på rattet da de skal lakkeres... har prøvd alt mulig (neste)men får det ikke til... trenger hjelp!!! Keep on trucking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg hadde spurt Møller...men de er jo ikke alltid like oppegåenede da...men verd et forsøk før du ødelegger noe.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloKris Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 De er lite behjelpelige med sånne ting desverre.. foreslår vel å kjøpe nytt ratt eller noe..de svina. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Er de ikke festa med umbrakoskruer bak på rattet da...? Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Snakka med en som hadde lakkert dem engang, mener han så han hadde lakkert dem der de sitter ;P Mye jobb å maskere da... Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Jeg klager mye på Møller,men en ting skal de ha på Møller i Sandefjord...de er behjelplige med sånne småting...men det har kanskje noe med at bilen men har "bodd"på verkstedet dems en periode.......trynefaktoren øker iallefall..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by PoloDude Jeg klager mye på Møller,men en ting skal de ha på Møller i Sandefjord...de er behjelplige med sånne småting...men det har kanskje noe med at bilen men har "bodd"på verkstedet dems en periode.......trynefaktoren øker iallefall..... Ring Gumpens Auto, 3812 3812, (VW i Kristiansand.....de bruker være skrekkelig hyggelige og behjelpelige med det meste. Da jeg byttet støtdemperne på corra, og aldri hadde gjort dette før, kom de meg tegninger på hvordan ting skulle se ut til slutt, ingen proble.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg