Gå til innhold

Umoderert symøte forum?

Ranger emnet

Vil vi dette?  

16 stemmer

1. 1. Vil vi dette?

• Ja, helt klart! Bra!
      6
    • Nei, maken til vrøvl!
      8
    • Gjerne, men jeg kommer ikke til å se på dette!
      2

Anbefalte innlegg

Jeg syns att bilforumet har på flere måter blitt ett forum som er mer enn bare ett forum for teknisk bilprat.. Etterhvert så føler jeg att jeg kjenner noen av folka her, og att det er koselig å bare prate om litt tull.. (utenom irc, som helt sikkert kommer til å bli nevnt) Siden muligheten for å legge ut bilder har blitt fjernet, så synes jeg att det kan åpnes opp en ny gruppe, som offtipic, bare att det er WAY off topic, som ikke blir moderert.. Slike tråder som "sjekk den nye nesehårtrimmeren min" kan jeg sitte å lese og glise av.. Synes slik er moro, spes da det kommer fra folk som jeg har hørt mye av fra før..

Dette kommer liksom ikke til å ta stor serverplass, men bidrar i allefall att jeg kommer til å surfe enda mer på bilforumet..

De som ikke vil lese, trenger ikke bevege seg inn i syklubben..

Noen enige?

Syns det er en bra løsning jeg egentlig, som kan skaffe flere aktive brukere til enhver tid.

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert kjempegreier det for deg som sit her heile dagen. Dei gongene eg er innom er det 700-1100 tråder å se igjennom, så eg deler ikkje ditt syn på saka. Det er kanskje 20-30 av dei eg trykkar på.

Men sånn utanom det har eg ein glimrande nasehårstrimmar som eg kjøpte på Expert for 89,- Vert dreven av eit stk AAA 1,5 V.

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ca 2 timar å lesa 3 tråder som er tilfeldig plassert innimellom 1100 andre trådar om du fattar...

Åja, eg les kanskje berre dei 3 stk, lar vere å lese dei 1097 andre, og fortsatt tek det 2 timar....

Eg og diskuterar andre ting enn bil rett som det er, men synes ikkje det passar så godt inne på BILFORUMET. Siden det er såpass stor aktivitet her frå før.

:)

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Jeg syns att bilforumet har på flere måter blitt ett forum som er mer enn bare ett forum for teknisk bilprat.. Etterhvert så føler jeg att jeg kjenner noen av folka her, og att det er koselig å bare prate om litt tull.. (utenom irc, som helt sikkert kommer til å bli nevnt) Siden muligheten for å legge ut bilder har blitt fjernet, så synes jeg att det kan åpnes opp en ny gruppe, som offtipic, bare att det er WAY off topic, som ikke blir moderert.. Slike tråder som "sjekk den nye nesehårtrimmeren min" kan jeg sitte å lese og glise av.. Synes slik er moro, spes da det kommer fra folk som jeg har hørt mye av fra før..

Dette kommer liksom ikke til å ta stor serverplass, men bidrar i allefall att jeg kommer til å surfe enda mer på bilforumet..

Noen enige?

Syns det er en bra løsning jeg egentlig, som kan skaffe flere aktive brukere til enhver tid.

Dette er vel 2335475674543 tråden med samme spørmål.

å jeg svarer igjen...

Dette er et bilforum for folk som vil snakke om bil og alt rundt bil.

vil du chatte med vennene dine kan du bruke irc ja.

evt eros chat....

det finnes 100000000000 andre forum som ikke er om bil.

du kan sende en sms til alle vennene dine å be dem joine der.

evt bare ta alt som ikke har noe med bil over sms.

forslaget ditt kommer desverre ikke igjennom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Noen enige?

Håkon A sier det som 95% på forumet står for allerede!

Hadde det skjedd hadde jeg hvertfall sluttet med og være her. Synes selv forumet er for mye offtopic allerede, synes enda moderatorene kunne vært litt strengere, men det har hvert en veldig forbedring de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår