Gå til innhold

hvilker powerfilter burde jeg kjøpe?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Tenkte egentlig at jeg bare skulle teste ut..var ikke så dyrt det kitet. Men litt lyd hadde jo vært koselig ja ;)

Det er altså ikke mer enn må gjøre enn det som står i instruksjonsarket?

[-] 87mod BMW 735i E32

[x] 91mod BMW 325i E36 (solgt)

[x] 92mod VW Golf GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by leoen

Lurer på å kjøpe meg Induction Kit fra Green Air Filters til min Golf 3 1.8l. Vil dette fungere bra? Og er det vanskelig å installere et slikt kit?

http://www.needforspeed.co.uk/images/fi/FITINST-P130.gif

Fant instruksjoner til montering på websiden deres.

Er det noe spesielt jeg må hugse på, eller er det bare rett fram som i instruksjonen?

Dette er samma greiene spm jeg har..... funker fett det

enkelt og montere

Golf III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha ordentlig filter må du også ha en potte uten kammer, hvis ikke er det bortkasta penger når man har en liten motor. På min 1.8l har jeg green cotton rett på innsuget og en supersprint potte. Det blir ikke veldig mye effekt ut av det, men den blir mye mere villig på høye turtall og det blir en skikkelig grom lyd!

VW Golf 3 GTI 16v

Volvo 740 TIC

Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Askergolf

skal du ha ordentlig filter må du også ha en potte uten kammer, hvis ikke er det bortkasta penger når man har en liten motor. På min 1.8l har jeg green cotton rett på innsuget og en supersprint potte. Det blir ikke veldig mye effekt ut av det, men den blir mye mere villig på høye turtall og det blir en skikkelig grom lyd!

gratulerer med post nr.1 forresten

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt meg Green Filterkit nå..er vel ingen som har bilder av dette til en Golf 3 1.8l vel?

Er det noe spesielt som må passes på? Ser det går flere ledninger inn til den orginale luftboksen..hvordan skal dette ordnes?

[-] 87mod BMW 735i E32

[x] 91mod BMW 325i E36 (solgt)

[x] 92mod VW Golf GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider