Gå til innhold

Felger ønskes kjøpt

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

Både Brockene og Borbet'ene er 9x16 ET 15. Pris vet jeg når jeg har henta dem. Rundt 8. Ingen av dem er polerte. Stolene er samme type som i Golfen min. Den har tråd her en plass. Elektriske Edition One type, mørke blå. Kommer tilbake til dette etterhvert. Reiser fredag til Winsen/Kassel/Berlin/ diverse.... Pri 1 er å hente en råtass topp hos RPM til G60'n i Kassel. Så får jeg se hva jeg rekker.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Borbet A og Brock B1 til salgs neste uke. 9x16 m/215/40/16 Toyo Proxes. Brukte. 4/100 selvsagt, Brockene går på 4/108 og.

Får og noe 90dører (4d), el Recaros, 16v motor, bremser, kasse osv.

Skal ha dørene om prisen ikke er helt på tur.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe faen så kjapt dere svarte i dag da :)

Vell tatt i betraktning at du sikkert bor en plass sør i landet (antar jeg) , og jeg bor ganske langt nord.. så vil det jo nødvendigvis koste deg noe å få de fraktet nedover.

Husker ikke helt hvordan dekkene var men mener hvertfall at to av dem var slitt ned til korden.

Jeg vet ikke hva en fornuftig pris ville være i forhold til den kulinariske verdien til disse hjulene?? :op

1000,- ? 750,-? 1250,- ?

har ikke solgt så mange felger i min tid..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Hehe faen så kjapt dere svarte i dag da :)

Vell tatt i betraktning at du sikkert bor en plass sør i landet (antar jeg) , og jeg bor ganske langt nord.. så vil det jo nødvendigvis koste deg noe å få de fraktet nedover.

Husker ikke helt hvordan dekkene var men mener hvertfall at to av dem var slitt ned til korden.

Jeg vet ikke hva en fornuftig pris ville være i forhold til den kulinariske verdien til disse hjulene?? :op

1000,- ? 750,-? 1250,- ?

har ikke solgt så mange felger i min tid..

Hvor bor du da? Bor i Molde jeg...

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider