Øyvind Ryeng Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by DeejPhant Ja jøss! Det kan jo ødelegge en hel bil! :hello: Ingen tvil om det! Kvinnfolk og idioter kjører med tåke+nær. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Loppa Grunnen til at den understyrer så mye mer på slutten enn i starten skyldes nok i hovedsak at dekkene er varme og han sliter med sidegrepet foran på "tyggisdekk". Tror nok heller det er at Audi Quattro er i utgangspunktet understyrt, og man må sette den opp skikkelig for å få overstyring. :) Det må du være enig med meg i? (Husk at jeg kjører quattro selv for tiden, og har førstehånds kjennskap til systemet.. ;) ) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Mye kakling og spetakkel under panseret der. Høres alle disse 5'erne til Audi sånn ut eller er det noe feil der ? Ikke ofte man ser en audi med rompa ut nei. Imponerende at drivverket tåler dette. Tror ikke en 323 GT-R hadde holdt mange rundene. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by arildh Mye kakling og spetakkel under panseret der. Høres alle disse 5'erne til Audi sånn ut eller er det noe feil der ? Nei. Min er det bare fin maling/snerring i. :) (Maling som i katt, og ikke som oppmaling av deler) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Nei det er ikke noe galt med motoren.. Kjør oljetempen din oppi 120 grader, åpne lokket og ta opp lyden med et rimelig videokamera å se om motoren din er helt stille du ;) Metalliske lyder blir forsterket av sånt utstyr,, Motoren er i form, og går med over 400hk med orginale råder idag.. :cool: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Loppa Ahhhh.... så deilig :D Grunnen til at den understyrer så mye mer på slutten enn i starten skyldes nok i hovedsak at dekkene er varme og han sliter med sidegrepet foran på "tyggisdekk". Det er vakkert for ører og øyne :D Jepp, dekka var elendige før han begynte, og ble ikke bedre akkurat. :D Hvis en ser litt etter så kan man se at det gnistrer av korden i dekka allerede fra begynnelsen. :D :D Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i at den understyrte pga totalt utslitte og glovarme dekk på slutten, han beviste jo meget godt at det ikke var noe problem å lage fete donuts. :rolleyes: ecko: "lyset" på slutten var rødglødende grenrør, turbo og downpipe... :cool: Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ikke misforstå, jeg syns filmen var fet jeg, men det var litt kult at han gjorde et poeng av manglende understyring når det var nettopp det det var på slutten.. :) Kjører quattro selv, så jeg vet både at de har en tendens til understyring, og at det lar seg gjøre å unngå det ved litt 'rallystyle' kjørestil. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by eirikoo Tror nok heller det er at Audi Quattro er i utgangspunktet understyrt, og man må sette den opp skikkelig for å få overstyring. :) Det må du være enig med meg i? (Husk at jeg kjører quattro selv for tiden, og har førstehånds kjennskap til systemet.. ;) ) Hehe, joda, er nok enig jeg, men tenkte på at forskjellen fra starten av filmen til slutten er relativt stor. På så varme dekk han sannsynligvis har mot slutten er det svært mye vanskeligere å få ut hekken. Men vi trenger vel ikke gjøre noe mer poeng ut av understyring i denne tråden uansett :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Loppa Men vi trenger vel ikke gjøre noe mer poeng ut av understyring i denne tråden uansett :D Nei. :) Ellers så må jeg si at quattro var mye morsommere enn jeg trodde. (ikke si det til noen..) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Litt offtopic, men men, er audi sitt drivverk solide saker ? Noen som har knekt det ? feit film da... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Macgyver Litt offtopic, men men, er audi sitt drivverk solide saker ? Noen som har knekt det ? feit film da... Etter det jeg har forstått er det MEGET solid. Jonus kjører jo 0-100 på under 3 sek med orginalt drivverk. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Jepp, jepp! Audi sitt drivverk går for å være noe av det mest solide som er tilgjengelig i en standardbil. Iallefall det gamle (fra 1980->1987), det er latterlig enkelt oppbygd, og utrolig sterkt. RS2-drivverket er ikke så ille det heller; har aldri hørt om noen som har skrapet det, til tross for at en RS2 veier tett opp til 1800 kilo. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Jepp, jepp! Audi sitt drivverk går for å være noe av det mest solide som er tilgjengelig i en standardbil. Iallefall det gamle (fra 1980->1987), det er latterlig enkelt oppbygd, og utrolig sterkt. RS2-drivverket er ikke så ille det heller; har aldri hørt om noen som har skrapet det, til tross for at en RS2 veier tett opp til 1800 kilo. RS2 har forsterket 1.gir.. Det er bredere.. Alle S bilene har denne kassa etter 1995 og.. før 95 hadde S2 iallefall svakt førstegir.. mens resten tålte juling som fy :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 De første RS2 hadde såvidt meg bekjent "svakt" (relativt sett) 1. gir. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 noen som vet hvor jeg kan få tak i denne filmen? vil svært gjerne se den! Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.