Gå til innhold

Mini Z

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Ny mini-z uten en ting utstyr får du vel ifra 1200kr eller .no..?

Jeg har en til salgs her på hobbyforumet med masse stash! til under halv pris :) racetin kan ikke sammenlignes med dette overhodet...

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Small Size i Oslo har MR-01 og Overland til 990kr. MR02 koster 1550,-

Deler finner du i flere nettbutikker. :D

Og som nevnt tidligere, brukt mini-z er det rimligste alternativet.

Racetin kan ikke sammenliknes med Mini-Z.

Racetin er et rent leketøy. Ikke engang min datter på 4 år liker biler uten propsjonal styring, hun vil heller kjøre mini-z med 3 batterier. (Ractin har ikke trinnløs styring og gass, den har bare høyre, rett fram, venstre.)

Mvh. Thomas Faale

www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland

Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars,

Ta gjerne en tur innom banen på Ballerud.

Her kan du leie mini-z å prøve på en ordentlig bane.

Det er også stor mulighet for at noen har en brukt mini-z å selge.

Mvh. Thomas Faale

www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland

Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hm, jeg får se hva det blir... har brukt litt mye penger på RC Fly i det siste også, så... ja, vi får se.

thomas: Ja, kanskje jeg tar en tur... høres morro ut :)

Har ikke lyst til og kjøpe Flyet mitt a? Selges komplett til h.b.o 1400kr komplett. Det er flydd 2 ganger og har nypris på totalt ca 5000kr :)

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider