TBI Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Ungdommer, bil og lystgass. Biler blir omgjort til drapsmaskiner! Så "reklame" for nyhetene nå nettopp .. (fikk bare med meg bruddstykker!) Noen må ta opp! Puddie? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Gleder meg til å høre alle de gode argumentene om hvorfor biler blir til drapsmaskiner p.g.a. lystgass. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Bleh, har tv kort, men hden er dessverre sendt til komplett :( Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Ja dette må jeg se.. Lurer på hvor mye latterlige ting dem klarer å si i løpet av denne repotasjen... :rolleyes: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 dette må jeg se :D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 er vel bare å rippe fra web-tv...?? ;) :D skal se hva jeg kan få gjort... men http://www.puddingvideos.com slipper den nok temmlig fort Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg har TVkort, men mangler drivere... Pinnacle PCTV kort... /pm me viss noen kan hjelpe Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Syns ikke den reportasjen var så forferdelig egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Var jo ikke det store å skryte av. Var Brede på http://www.norhspeed.no som var intervjuet. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Likte neste bedre reporasjen etter, kan de se hva som skjer når de setter ned farten. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timerider Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Han gamle poltimannen som sto forann vraket snakket altfor "korekt" og fikk meg til å få lyst til å kaste en potet i hodet på han og :) Siter What can I say? Im Timerider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jaja, det var godt å høre at lystgass gjør gamle biler til "et eller annet". Jeg har jo en ny bil og går ikke under den kategorien. Ellers må jeg si at storyen var nok en agurknyhet fra Tv2. Det er også forskjell på teknisk og medisinsk lystgass, noe som reporteren ikke visste :-) Makan til idiot Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Det var en reportasje i BT (avisen i Bergen) for en stund siden. Der det var snakk om lystgass. Der fortalte leverandøren at mange var gått over til å bruke medesinsk lystgass da dette var billigere pga dårligere kvalitet men ikke noe du merket i bilen :) Ikke vet jeg. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Det kunne vært verre... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 seriøst..... jeg nekter å betale for å se denne reportasjen på Tv2 nyhetene.:P Da tenker jeg på tv2.no. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg