Gå til innhold

Elektrisk problem med GTi 8V

Ranger emnet

Marius1985

Anbefalte innlegg

Hei! Golfen min oppfører seg noe merkelig.

Når Jeg blinker med fjernlysene uten at nøkkelen står i tenningen så starter varme apparatet å surre samt lyset i dashen. men kun annenhver gang. Noen som har peil på dette?

Har å problemer med vindusviskeren. Skrur seg alltid på når jeg vrir om tenningen og etter mye om og men får jeg den til å stoppe.

Kan å starte om jeg kjører på dumpete vei!

Håper noen har svar :)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

de er vell sånn på alle golf 2 egentlig..? skal vell være for å kunne lukke takluke og elvinduer uten nøkkel.

problemet med vindusviskeren er oftest bryteren i hendelen som er sliten og full av møkk.

prøv å holde den forsiktig forover neste gang du starter. da ser du om de er bryteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok problem med jording som vanlig.. En kompis har en golf mk2, hvis tenninga hans er av og setter på blinklyset så lyser nærlys og baklys til den siden du blinker :O Og vindusviskerne kommer på når han skrur på lysa uten tenninga på :L haha

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

alle golf 2 som jeg veit om gjør dette :) så ikke noe problem der

mange importbiler har det slik at om tenning er av (husker ikke helt hvordan nøkkelen skal være. om det er helt av eller acc. med lysbrtyer på eller av eller hvordan det var)

de har ofte slik at parkys lyser til den siden hendelen er dratt :) min gjør det. dette er tysklandsimport. så det er heller ikke noe feil

det med vindusviskere kan jeg ikke uttale meg om :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider