Gå til innhold

87 modell 245 hugges

Ranger emnet

ZnAkE

Anbefalte innlegg

Originally posted by ZnAkE

Får ta meg en tur bort å sjekke snart da..

jeg vil ha bakaksel om det er grei pris..

gjerne da også speedo om man får en grei pris :)

kan evnt bytte med 5.6" lcd skjerm med fjernkontroll (920 linjer elns, pal og ntsc).

kan speilvende bildet, ta det opp ned, etc.

100% strøken.. er bare prøvd en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZnAkE

Har hvite blinkers ja.

Lcd skjerm hørtes jo greit ut, har du noen bilder av den?

den ligner litt på denne:

package-s.jpg

obs! det er en løs skjerm med fot-feste som kan skrues av "On the fly"..

mao, det er ikke den skjermen som er avbildet, men jeg regner med du kunne moddet den inn i solvisiret om du ville.

fjernkontrollen kan kontrollere en del funksjoner..

jeg er usikker på om det er tv tuner i den, kan nemmelig søke på vhf og uhf, men jeg finner ingen antenne tilkoblinger.

skjermens "ramme" er grå/sølv farget.

jeg tenkte på å mekke den inn i selve dashboard, dvs. skru skjermen ut av orginale dekselet og montere den inn i dashboard :)

jeg lurer på om man kunne hatt skjerm der man vanligvis har ekstra instrumenter på 81'-> dashboard, men jeg tenkte egentlig på å kutte hull midt i dashboardet på den øvre delen og montere der. så tenkte jeg å kjøre en 10" sub i det høyttaler dekselet der med ruten.. måtte selvsagt laget en halv sirkel-spacer for å få jevn høyde under sub'en.

kanskje jeg kan få tatt noen bilder av skjermen i morgen :-)

jeg prøvde den på min bærbare hp xe3, men bildet ble rimelig dårlig.. for å sjekke at det ikke var skjermen det feilte noe, prøvde jeg den på Pioneer DV737 dvdspilleren min.. fint bilde i film :)

jeg tenkte egentlig å ha en laptop i pc'en og kjøre musikk fra den, men siden jeg bare fikk sort/hvitt fra laptop, gav jeg opp idèen.

jeg har nå solgt laptop'en og har ikke råd til dvdspiller siden jeg har kjøpt meg b6304f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider