opelduude Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Skal fjerne luftpumpa på omegan min siden den skraper borti hjulet avogtil ved fullt rattutslag. Etter at jeg var av veien. Har det noe å si for bilen om jeg fjerner den? Det vil ikke bli noen tomgangsproblemer når den er kald? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Skal fjerne luftpumpa på omegan min siden den skraper borti hjulet avogtil ved fullt rattutslag. Etter at jeg var av veien. Har det noe å si for bilen om jeg fjerner den? Det vil ikke bli noen tomgangsproblemer når den er kald? Jeg har fjernet min (3.0 v6) og det blir ingen problemer, ikke motorlampe engang. eller feilkoder ikkenoe. Bare røsk vekk skiten. Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 luftpumpe? hva er det jeg ikke har fått med meg? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Sekundærluftpumpe, den pumper luft inn i eksosen når motoren er kald for at katalysatoren skal komme fortere i virsomhet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 åja ;) er det den som sitter bak frontfangeren på førersiden? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Jepp, den som hornet er festet på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg