Gå til innhold

Trekking av basskasse

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

hei !

Jeg trenger all tips/triks og hjelp til gode og gjennomførbare metoder til trekking av basskasse. Tenkte at noen av dere bilstereo folka vet noe om dette !?

Jeg vil nok prøve å lage en basskasse litt utenom den standard firkanta boksen. Så hvis dere har noen tips og triks om trekking når boksen får litt kjeie vinkler o.l, sier jeg takk til det også!

all mottas med takk :D

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk på den lokale trelast butikken og kjøp det en boks kontakt lim. det gjør slik at stoffet sitter godt. smør på hver flate og vent ca 10 min før du dytter det sammen. da funker det best. men for all del: bruk maske, eller så blir du helt rusa.

tenk deg nøye om før du limer og prøv å få skjøten på sider som ikke synes

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torshow spray limet funker fett, men det er ikke spesielt billig hvis du skal trekke mye.. mener å huske det er ca 270,- pr boks. (Nok til 35-40 liters kasse hvertfall.)

IKKE kjøp spraylim på gul boks (husker ikke navnet) som selges på diverse maler foretninger. Har aldri vært borti værre lim enn det.

Sigurd H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pedal to the metal

Det du kan gjøre som er mye enklere er å trekke alle platene før du setter kassa sammen.

Det pleier som oftest å bli litt limsøl når man limer/skrur sammen kassen...Det er hvertfall slik når jeg bygger...Det vil vel ikke bli så fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider