G.O.M.P. Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 takker:) Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by AutoDesign Vi har desverre ingen hjemmeside. Kanskje du tar på deg oppdraget med å lage en? Uansett er vi gode på å svare telefonen eller epostene! Nei da hadde jeg nok tatt meg vann over hodet...Men hvis dere sender meg masse deler og styling så skal jeg gjerne bedrive litt reklame for dere!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Vi har desverre ingen hjemmeside. Kanskje du tar på deg oppdraget med å lage en? Du kan jo legge ut en tråd og spørre om folk kan lage en side?? bare et forslag.. PS: Jeg kan ikke, har ikke peiling ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by AutoDesign Vi har desverre ingen hjemmeside. Kanskje du tar på deg oppdraget med å lage en? Uansett er vi gode på å svare telefonen eller epostene! Har dere no katalog da? som dere evt. kan sende? Nystarta stylingsfirmaer er alltid interessante, husk at man konkurerer best på pris&service da!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Logico Har dere no katalog da? som dere evt. kan sende? Nystarta stylingsfirmaer er alltid interessante, husk at man konkurerer best på pris&service da!:D Enig med logico der ass...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by AutoDesign Heisann. Vi har enda ikke fått laget oss noen katalog over vårt vareutvalg, da vi fortsatt "eksprimenterer" med ulike leverandører. Vi selger forøvrig det meste av kjente merker på ulike fronter. Som dere også sier er vi meget gode på pris, vi har faktisk kunder fra både Sverige og Danmark som synes våre priser er konkurransedyktige - og slik skal det være. (Ser ingen grunn til at produkter skal være dyrere i Norge...) For tiden er vi på utkikk etter et lite utstillingslokale sentralt i Kristiansand (Nå har vi et meget begrenset lagerlokale i Søgne) - og så fort dette kommer på plass håper vi alle kommer innom å ønsker oss velkommen! Uansett - dersom dere er på utkikk etter noen produkter vil jeg anbefale å prøve oss; Vi har et enormt produktutvalg - og vi utvider gjerne for din skyld, vi yter enorm service og har selvfølgelig meget konkurransedyktige priser! Dette gjelder for både styling (bodykit, tilbehør, interiør,..), bilstereo, dekk/felg og en del annen rekvesita. Gleder meg til å snakke mere med bl.a. dere fremover! Mvh Auto Design Sør +47 41448000 AutoDesign@ides.no Dette kalller jeg effektiv markedsføring! :D :D :D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg