Mandel Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 litt offtopic men.. Fulgte med nye pærer til tåkelysa jeg kjøpte i forrige måned, men pærene (h3) lyser alt for sterkt, det er 55watt og jeg blender alle i motgående retning.. Noen som vet om man får h3 i lavere watt styrke? kom med forslag til hva jeg kan gjøre, jeg er helt tom! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 tror det er 55 w det skal være.. hmm.. eg har hvertfall det.. Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ja h3 er kjent for og være 55 w.. men dette reflekteres alt for sterkt i chrome tåkelysa mine.. skulle hatt ca 20 watt... får se hva jeg får til.. tror det skal gå og ta ut selve glasspæra av h3 sokkelen, og pærer med lik form er det mangfold av. får prøve meg frem Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg