Mkalle Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Du er 20 år og får låne nye biler til over 1 mill? Hvor bor du a? ;) Var noe greier som Volvoforhandleren arrangerte. Volvo on tour trur jeg det heter. Hvertfall kunne de som ville få prøve toppmodellene;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Koenigsegg CCR :D Bare sinnsyk rå lyd i denFy søren:D Nuja, småskeptisk til at ein 14åring har køyrd egget... :respect Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 kanskje han satt på:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Bare så det ikke er tvil om denne trådens mening.. "hva er det kuleste du har kjørt?" Betyr det at du skal skrive her om biler du har sitti på med? NEI. Biler du har ratta? JA. Prøv og hold denne ontopic. Og folk som ikke engang er gamle nok til å øvelseskjøre, kan poste andre steder enn her. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Lamborghini Diablo Roadster. Synd jeg ikke har noen bilder lenger :( Er noen år siden nå da men. Og en Skyline GT-R med en 5-600hk. Begge går fælt men to helt forskjellige opplevelser. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Dette er den nye bilen min. Den er rå! (og selfølgeligt det kuleste eg har køyrt.) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 har kjørt opel calibra 2,0 16v, grommeste hittil. ellers er jo ascona'n jævla morsom å kjøre, spes med 13'' bak så kan jeg bare være litt ufin på gassen i svinga så blir det fort morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 nå er hvertfall det kuleste jeg har kjørt Dodge Viper, men det var utrolig gøy og være på banen og ratte rx-7`n (som ikke har turboer, fusker fra 4-5 tusen og oppover, automat utveksling osv.. så den går som en traktor). Dette har hvert noe av det morsomste jeg har gjort før. Selsom ingen kommer til og kalle meg noen drifter, så prøvde jeg hvertfall så godt jeg kunne. (jeg hadde ikke kjørt bilen før idag, hehe..) Kan se om jeg finner noen bilder etterpå. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 nå er hvertfall det kuleste jeg har kjørt Dodge Viper, men det var utrolig gøy og være på banen og ratte rx-7`n (som ikke har turboer, fusker fra 4-5 tusen og oppover, automat utveksling osv.. så den går som en traktor). Dette har hvert noe av det morsomste jeg har gjort før. Selsom ingen kommer til og kalle meg noen drifter, så prøvde jeg hvertfall så godt jeg kunne. (jeg hadde ikke kjørt bilen før idag, hehe..) Kan se om jeg finner noen bilder etterpå. Joachim Det var du som kjørte den ekstremt sure RX-7en, altså. Bråka litt mer enn ytelsene tilsvarte :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Det var du som kjørte den ekstremt sure RX-7en, altså. Bråka litt mer enn ytelsene tilsvarte :P Eirik ja, jeg som kjørte den gressklipper saken med straker rør som går ti ganger dårligere enn den lyder. hehe. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Autobianchi A112 Abarth Det er kanskje ikke noe fet bil, men jeg syns den er utrolig kul! Fikk tilbud om å kjøpe den, men desverre kjøpte jeg den ikke, angrer litt selv nå 15år seinere. Håper kanskje jeg får en ny mulighet en vakker dag :pray A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Var noe greier som Volvoforhandleren arrangerte. Volvo on tour trur jeg det heter. Hvertfall kunne de som ville få prøve toppmodellene;) Stemmer det :) Kunne ha prøvd V70 R AWD sist sommer jeg, men da de hadde et sånt opplegg så var jeg laaaangt unna :( Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Autobianchi A112 AbarthDet er kanskje ikke noe fet bil, men jeg syns den er utrolig kul! Fikk tilbud om å kjøpe den, men desverre kjøpte jeg den ikke, angrer litt selv nå 15år seinere. Håper kanskje jeg får en ny mulighet en vakker dag :pray A Det er ikke lett, det er vel rundt 3 Abarther i Norge. Satt på med en av dem for et par år siden, den gikk som en kule. Tøff er den og, tenk deg en slik en med skamsenk og breie felger. Trenger ikke engang mye effekt, de veier jo tross alt ingenting sammenlignet med nye biler. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Den kuleste/råeste bilen jeg har kjørt? Må være en EVO IX som jeg fikk ta en tur med i fjor sommer :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 råeste jeg ahr kjørt er nok min egen BPU supra :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg