Kid-A Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Hondafan står da 375 i vognkortet? !!! Da har kjerringa på bilsaksukyndige tasta fei ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 har kjørt bil i ca 5mnd no. Råaste eg har kjørt må nok ver: -Ford Focus 1.8Tdci (nybilen til ho mamma.. :) -argaste sykkelen eg har søtte på med er ein TL 1000. -Best aks på sykkel eg har kjørt er ein Aprilia ETX, crosser 125ccm med 34hk eller.no Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 porche boxter E36 M3 Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Hondafan det var fattern som solgte den når han jobba på møller.. salg konkuransen som han vant ga han "tilgang" til bilen i en dag.. da var jeg lett bak rattet :D mee too :) Originally posted by LilleGud Skyline ! :D både kjørt og sitti på. Kan kansje legge til noen biler her tror jeg. selv om skylinen er det grommeste. har også kjørt: Passat W8 artig sak. (første gang jeg kjørte med automat. høhø) Impreza WRX (husker ikke hvilken mod. men rimelig ny 01 eller 02 tror jeg) Racerigga Volvo S40 på rudskogen. (det går ikke så sinnsykt, men er VELDIG! morro å kjøre) Audi A8 (skuffelseee!!!!!) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Atlas Jeg er litt nysjerrrrig jeg...... Hva er det kuleste dere har kjørt?..... og hvorfor??? Gjerne hvordan det gikk for seg også......:D Her er en eldre tråd.. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Råeste jeg har kjørt av bil må være en Jaguar XJR med en kompressormatet V8 på 4 liter og ca. 370-380 hk. Men uansett er og blir det råeste jeg har kjørt en slik: 48.2 liters biturbo diesel V12 på 1500 hk, egenvekt ca. 65 tonn. Toppfart bare 70 km/h, men bremselengde fra toppfart til stillestående på tørr asfalt under 10 meter. :D Leketøy for store gutter, kan man si! Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Kjørte rally i en skogsløype med en m113 panservogn, var ganske rått... Av bil blir det vel is200 med ettermontert kompressor eller 200sx s14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 noe av morsomste jeg har kjørt blir vel m3 SMG cayenne turbo, 996 c4 996 c2 s6 og 600ccm ATV :D morsomste sittet på med må være hilux med 35" lavgir inne og full fitte oppover syyyke bakker :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 kuleste jeg har kjørt er min egen bil :D kuleste jeg har sitti på med er ascona b med calibra turbo motor på godt over 300 hester... det er M O R R O ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Var da voldsomt så mange tråder det skulle bli om "hva er det kuleste du har kjørt?" osv Men, men.....Det råeste jeg har kjørt SELV, var en Porsche 911 Carrera 2. Jaguar XJ kommer på bra annenplass. BMW X5 på 3. Ellers sittet på i Maserati GranSport, M3 E36 cab osv osv Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 faen..sku ønske jeg bodde i bergen ennå azza!! hadde vært muligheter for en test drive av 300 da!! om robert (rack) hadde stolt nok på meg hvertfall!! hehe og toyparten.. den er jo bare litt fet da!! du får legge in en tråd om hvordan den går etter du har sitte på!! :) Begynner å bli en stund siden nå men fy faen ! Feiteste MK3 jeg vet om i Norge værtfall.. Sparket godt ifra! SATAN! Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4quattro Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det råeste jeg har kjørt må vel være en RS2 med 480 HK og så fikk jeg prøve Leopard 1 da jeg var miltæret. Siter Four Rings To Rule Them All Audi RS2 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er jo ikke 18 så det "råeste" jeg har kjørt er: Pappa`s A4 1,8 TS 1991 Mazda 323 1,6 på 2. plass! :rolleyes: hele 90 ville gamp som skyver bilen framover på ei helt forferdelig måte. Den fjusker når man passerer 4.000 omdr..hehe...vil ikke mere. det råeste jeg har sitti på med må være: 1993 Audi S4 2,2 - var vel trimmet til 300 gamp...tok ikke lang tid før man passerte 120 km/t gitt! :) 2. plass må væra onkel sin 2002 Golf GTI. chiptrimmet og senket..gromt drag og grei lyd! m'm Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det råeste jeg har kjørt SELV er som følger: R1, Ducati Monster, GSXR1000, R6, CBR 600, + endel andre kjekke sykkler jeg ikke kommer på. Har tilgode å kjøre en rå bil da. edit: zx6r, fazer 1000, zx9r, osv Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Kuleste jeg har kjørt på være Cayenne Turbo!! Selv når man er 100m fra lyskrysset i det man får gult lys er det bare å trykke på jævelpedalen, og du utløser et helvete som bare smeller deg bakover i setet og sørger for at du er over krysset før det blir rødt :) Herlig følelse... Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg